We hebben de overstap van Proximus naar telenet gedaan in juni 2019.
Julie 2019 krijgen we de afrekening met de melding zeker de decoder nog binnen te brengen. Zo gezegd zo gedaan. Toch krijgen we in augustus nog een rekening van 79,44 euro. Deze hebben we niet betaald, we belde toen al uw diensten op met de mededeling dat we geen decoder meer in ons bezit hebben, geen telefonie diensten bij jullie hebben, eigenlijk volledig niet meer met jullie verbonden te zijn. Geen probleem we moesten de factuur niet betalen en alles zou in orde gebracht worden. Nu in september krijgen we weer een factuur. Ik heb meerdere malen proberen te bellen, maar begrijpelijk met de plotse stakingen geraak ik niet binnen. Ik betaal deze factuur niet, maar zou toch graag dit probleem opgelost zien (verspilling papier etc)
(ex) Klantnummer: 617******
Bladzijde 1 / 1
Dag Rowdon.Daman,
Ik heb hiervoor dossier 42988678 opgemaakt. Een dossierbeheerder zal contact met je opnemen voor een oplossing.
Verder heb ik je bericht aangepast zodat het klantennummer niet meer openbaar staat.
Groetjes,
Antonella
Ik heb hiervoor dossier 42988678 opgemaakt. Een dossierbeheerder zal contact met je opnemen voor een oplossing.
Verder heb ik je bericht aangepast zodat het klantennummer niet meer openbaar staat.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.