Beste , mijn dochter heeft een Epic stories abonnement. Zij gebruikt enkel de Free App data. In het begin ging dit allemaal goed. De laatste tijd merken we echter dat haar verbruik regelmatig van haar 3Gb verbruik afgaat. Voor deze maand heeft ze nog 10 Gb van de 20Gb over en toch gaat het van de 3Gb mobiel af, waardoor er al een extra kost is van €20. In het begin dachten we dat ze apps gebruikte die niet in de free apps zaten, maar ze zit enkel op instagram, snapchat en whatsapp. Ze controleert haar verbruik dagelijks. Iemand een idee waar dit probleem zit.
Voorts wil ik ook nog even aanhalen dat door werken aan de straat wij een hele week zonder TV , internet en telefoon gezeten hebben, waardoor ik genoodzaakt was om mobiele data bij te kopen om van thuis uit te kunnen werken, na telefonisch contact met proximus kreeg ik iemand aan de lijn die gebrekkig nederlands sprak en niet veel voor mij kon doen als enkel die week te compenseren en niet de extra data pakketen die ik heb moeten bijkopen, ging over €20.
Alvast bedankt voor de reacties .
Bladzijde 1 / 1
Beste Kris,
groeten
Tina
- wat het abo van je dochter betreft: kan je haar gsm in je profiel invullen ? dan laten we dit verder nakijken
- Wat de straatwerken betreft : ook daar graag je klantgegevens in je profiel zodat we kunnen zien wat er mogelijk is.
groeten
Tina
Beste Tina,
gegevens zijn ingevuld, alvast bedankt !
Mvg,
Kris.
gegevens zijn ingevuld, alvast bedankt !
Mvg,
Kris.
Wat doet je dochter precies als ze in de gratis apps zit? Verlaat ze de apps wel eens door bijvoorbeeld op een link te klikken van een krantenartikel of een filmpje via YouTube of iets dergelijks?
Ik ga kijken voor een gepaste tegemoetkoming voor de storing. Hier kom ik zo spoedig mogelijk op terug.
Groetjes,
Antonella
Alvast bedankt,
Kris.
Groetjes,
Kris
Kris
Er is jammer genoeg geen mogelijkheid om het bedrag van 60 EUR aan te passen.
Je kan ook altijd het volume realtime via de My Proximus app opvolgen.
Groeten Koen
Je kan ook altijd het volume realtime via de My Proximus app opvolgen.
Groeten Koen
Verder wil ik je even wat informatie meegeven omdat ik zie dat je nog het oude Multi NL boeket hebt in combinatie met een nieuw Tuttimus pack. Indien je dit wenst, kan je Multi NL vervangen door de tv-bundel Family. De zenders komen grotendeels overeen. Zie hier de zenderlijst:
https://www.proximus.be/dam/jcr:56e0e82e-93c1-406d-9ef2-f0c25bbfcdcc/cdn/apps/tvchannels/pdfs/tv-channels-vl-nl~2019-09-18-09-05-25~cache.pdf
Family is ook goedkoper: € 10,99 per maand. Bovendien krijg je een bijkomende korting op je pack van € 2/maand, waardoor deze tv-bundel uiteindelijk € 8,99 per maand kost. Nu betaal je voor Multi NL € 16,95 per maand.
Meer info over de tv-bundel Family vind je via deze link:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_family/particulieren/producten/proximus-pickx-tv-opties/family.html
Groetjes,
Antonella
Kris
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.