Op zaterdag 30 november in Proximusshop van Pelt een nieuw Epic Combo pack afgesloten met PlayStation en daarbij een smartphone Nokia 7.2 aan 9 euro.
Op maandagmorgen viel mijn Scarlet mobile verbinding weg en stopte ik het Proximus simkaartje in de smartphone en wachten op de verbinding op het Proximusnetwerk.
Nadat dit smiddags nog niet was overgedragen nam ik een eerste keer contact met de klantendienst en keken dit na, ANTWOORD : is aan het doorstromen en zou binnen een uurtje moeten afgerond zijn.
15:00u. Terug contact met klantendienst, ANTWOORD: men ging ticket aanmaken met hoogste prioriteit, men zou mij binnen de 8 uren terug bellen.........niets....…
Dinsdag terug naar Proximusshop Pelt : medewerker belt naar klantendienst, ANTWOORD: men is er mee bezig en zou vlug in orde komen....…
Woensdag. Terug gebeld naar klantendienst, ANTWOORD: men zou naar de technische dienst bellen om na te vragen en mij terug opbellen ....…
Donderdag 09:30. Nog steeds geen gsm bereik of enig vooruitzicht.......…
DANK U WEL PROXIMUS VOOR DE GOEDE SERVICE ...…
EEN misnoegde nieuwe klant.
Klant nr: 4939xx