Sinds 22/01/19 elke dag - één maand voor vervaldatum- een sms rond 17h00 om een Pay&Go+ tijdig te herladen …. waarom?
Op 23/01.19 zelfs twee: 1 rond 8h en de andere rond 17h.
Waarom - in tegenstelling tot andere in bezit zijnde Pay&Go-kaarten - deze "Proximus sms sequentie" voor deze sim-kaart…?
P.S.
Het gebruik van deze kaarten is niet fundamenteel verschillend = weinig gebruikt om te bellen en/of om gebeld te worden
&
Naast het waarom, wordt het nut van deze "sms sequentie" voor deze sim-kaart in vraag gesteld
voor elke uitgaand gesprek komt er immers ook een gelijkaardig gesproken bericht
Voor de andere kaarten is de "sms-sequentie" op het eerste zicht beperkt tot één bericht één maand vooraf, één bericht twee weken vooraf en vervolgens één per dag gedurende de laatste week
Dus graag toelichting/uitleg m.b.t. het waarom ervan, waarom deze verschillen tussen diverse kaarten en vooral een vraag tot een voorstel voor oplossing, het tf/sim-nr kan desgevallend apart in een PM bezorgd worden...
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.