Beantwoord
Een (wan)ode hoe Proximus haar trouwe klanten behandelt !
Door een vergetelheid van mijn kant had ik de factuur (maandelijkse mail met PDF) van november niet betaald. De eerste keer sinds mijn >35 jaar klant bij RTT, Belgacom, Proximus. Ik had inmiddels al de factuur van december ontvangen en betaald. Niettemin bleef de reactie van Proximus niet uit: geen TV, geen telefoon, internet sterk vertraagd. Via de Proximuswinkel en hun speciale telefoon met directe lijn gebeld naar de klantendienst. Ze zouden alles technisch in orde brengen na betaling van de factuur van november, wat ook gebeurde. In de factuur van januari werd de rekening van de technische operatie gepresenteerd: 40€. Aangezien het onmogelijk is om van thuis uit iemand persoonlijk bij Proximus te contacteren, ben ik terug naar de Proximuswinkel gereden om kreditering van de 40€ te vragen op de factuur van februari. "Doen we niet ! " was het antwoord. Voilà, de wijze waarop Proximus zijn trouwe klanten behandelt ! Voor mij een brug te ver. Ik overweeg nu een andere provider ! Ik hoop dat Proximus dit ter harte neemt, andere klanten zullen er baat bij hebben. Klant 1953421
Beste antwoord door KoenN
Dag Philippe,
We hebben eenmalig, commercieel een rechtzetting opgemaakt voor deze kosten ondanks de factuur niet tijdig betaald was en geen fout van Proximus is.
Mocht dit nog in de toekomst gebeuren zullen deze kosten wel aangerekend blijven.
Mvg, Koen
Bekijk origineelWe hebben eenmalig, commercieel een rechtzetting opgemaakt voor deze kosten ondanks de factuur niet tijdig betaald was en geen fout van Proximus is.
Mocht dit nog in de toekomst gebeuren zullen deze kosten wel aangerekend blijven.
Mvg, Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.