Vraag

Dubbele opnames in de planning en in conflicten

  • 7 September 2019
  • 35 reacties
  • 838 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

35 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Alleen vrijdag 6/9 om ongeveer 17u E1115 ontbreekt nog. Alvast bedankt voor de hulp.
Reputatie 7
Badge +3

Dus ik mag nu geen andere decoder nemen, want ik heb nog ganse series op de HD staan, die mijn man zal bekijken als hij tijd heeft.

Reputatie 7
Badge +3
Lijkt me vreemd dat je een reset moet doen als je een upgrade hebt binnen gekregen. Of komt het doordat iemand van jullie collega's de serie die fout liep, terug gezet heeft? Ik doe regelmatig (1x per 2 maand) een reset, als ik merk dat mijn decoder niet normaal doet. Ik heb het nog eens gedaan. Het enige wat ik kreeg, was 3 gewiste opnames die terug in mijn opnamelijst stonden. Voorlopig geen dubbele plannings in de conflicten, maar die had ik al aangepakt voor ik op het forum kwam. Ik hou jullie op de hoogte als het fout loopt.
Reputatie 7
Badge +3
E1115 staat er nu weer bij, maar nu ontbreekt de aflevering van gisteren weer. Het is E1121 van maandag 16/9 rond 17u.
Reputatie 7
Badge +4
Elma, ik heb je ondertussen reeds geantwoord op je andere topic 😉
Reputatie 7
Badge +3
Ja, want ik vind het ook vervelend dat het telkens misloopt. Ze staan er nu allemaal op, zonder dat ik de decoder moet herstarten.
Bedankt.👌
Reputatie 7
Badge +3
Het is niet waar, maar toch is het zo.
Ik kreeg vannacht, terwijl ik naar een opname aan het kijken was, de melding dat er weer een conflict was. Toen ik in de conflicten ging kijken, zag ik 3x Masterchef afleveringen in conflict met zichzelf. Ik heb dat nogal gehad, telkens als er afleveringen terug gezet werden, dan zit ik nadien met conflicten van dezelfde opname. Dus als voorbeeld Masterchef van 22/9 rond 17u die in de planning staat, geeft een conflict van Masterchef van 22/9 rond 17u die niet te zien is. Alleen krijg ik dus conflicten van hetzelfde programma. Ik vermoed dat bij het terugzetten de hele reeks wordt terugzet en ook de planning, zonder echter de oude planning te wissen, waardoor ik die conflicten krijg. Ik krijg alleen conflicten met Masterchef niet met andere programma's.
Dus heb ik vannacht, toen ik weer zo'n melding kreeg, de planning volledig willen wissen. In de planning-lijst was de hele serie weg, maar in de TV Gids stonden ze nog allemaal. Ik kreeg ze niet gewist en heb dan maar een factory reset gedaan. Met als gevolg dat ik nu weer een paar opnames mis. Grr. en net een belangrijke aflevering natuurlijk.
Ik mis:
E1115 van vrijdag 6/9 om ongeveer 17u
E1117 van dinsdag 10/9 om ongeveer 17u
E1121 van maandag 16/9 om ongeveer 17u
Reputatie 7
Badge +3
Geert, ik heb dus die reset gedaan, maar ook vandaag heb ik weer conflicten. Ik heb de serie "Married with children" in de planning willen annuleren, omdat die altijd botst met Masterchef, maar dat lukt toch niet helemaal. Er zijn nog afleveringen in de TV gids, niet in de planning die opgenomen gaan worden, volgens het opnamebolletje. Momenteel heb ik de conflicten al kunnen oplossen, maar de melding van 5 conflicten blijft wel staan.
Reputatie 7
Badge +3
Elma, ik heb je ondertussen reeds geantwoord op je andere topic 😉
Dat gaat over iets anders, namelijk over opnames die niet doorkomen en terug geplaatst moeten worden. Dit gaat over conflicten.
Reputatie 7
Badge +3
Geert, ik heb dus die reset gedaan, maar ook vandaag heb ik weer conflicten. Ik heb de serie "Married with children" in de planning willen annuleren, omdat die altijd botst met Masterchef, maar dat lukt toch niet helemaal. Er zijn nog afleveringen in de TV gids, niet in de planning die opgenomen gaan worden, volgens het opnamebolletje. Momenteel heb ik de conflicten al kunnen oplossen, maar de melding van 5 conflicten blijft wel staan.