Vraag

domeinnaam

  • 19 August 2019
  • 2 reacties
  • 229 Bekeken

Heb al jaren een domeinnaam en heb er nog niets mee gedaan.
als ik een website wil maken kan dat, heb ik webruimte?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo,

je kan hiervoor telefonisch contact opnmenem met de DNS Master lijn op het gratis nummer: 080023452.(optie 3)

Groeten
Geert
Heb al jaren een domeinnaam en heb er nog niets mee gedaan.
als ik een website wil maken kan dat, heb ik webruimte?


zie FAQ's omtrent gratis webruimte > klik hier

De gratis webruimte wordt commercieel niet meer aangeboden. Dit is eigenlijk al een tijdje zo (sinds 2014) maar recent is er besloten de creatie ervan nu ook stop te zetten.
Zoals je misschien ook gemerkt had, is de FAQ voor het creëren van de gratis webruimte ook verwijderd.
Let op! Het gaat hier enkel om de gratis webruimte! (webspace – http://users.skynet.be)/

Webhosting > Klik hier

Domeinnaam:

  • Sinds 2014 bieden we geen gratis domeinnaam meer aan aan residentiële klanten. Bestaande klanten kunnen deze wel nog behouden. Voor hen wijzigt er niets.
  • Voor enkele zakelijke packs zit er ook nog een gratis domein naam inbegrepen.
  • Je kan wel nog steeds een betalende domeinnaam bestellen. Deze pagina is naar de productpagina. Pagina naar hoe aan te vragen.

Hosting:

  • Sinds 2016 bieden we geen gratis webhosting (users.skynet.be blogs) aan voor zowel residentiële als zakelijke klanten. Bestaande klanten kunnen hun website wel nog blijven behouden en updaten. Een nieuwe aanvragen gaat niet.
  • We bieden wel nog steeds onze professionele webhosting aan. Je kan deze aanvragen als zakelijke klant maar ook als residentiële klant. Op deze pagina vind je hierover meer info.

Reageer