Beantwoord

Doccle


hoe kan ik mijn factuur via doccle ontvangen?
icon

Beste antwoord door NickyL 2 June 2017, 16:28

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag Nico, bieden dit voorlopig nog niet aan, kijk op https://doccle.be/nl/partners/ Groetjes, Nicky
onlangs heeft doccle nog een mail gestuurd met de nieuwe partners
Idd vandaar mijn vraag want proximus stond tussen de nieuwe partners in die mail.
Reputatie 5
Badge +3
Zodra het mogelijk is zal je hierover info mogen ontvangen. Groetjes, Nicky
Is alleen nog maar toegankelijk voor het proximus personeel zelf, hopelijk trekken ze dit ook door naar hun klanten.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Martin, zodra het op de markt is, ga je hiervan info krijgen! Groetjes, Nicky
Ok bedankt Nicky.
Reputatie 5
Badge +3
Graag gedaan, kunnen we nog iets voor je doen? Groetjes, Nicky
wanneer zal Proximus de stap zetten naar Doccle? is echt vet handig om alle facturen op een digitale locatie samen te hebben. dankjewel voor je terugkoppeling.
Louter ter info: ik heb wel het omgekeerde voor de ziekteverzekering stuurt mij onlangs een mail dat ik mijn factuur op doccle nog altijd niet betaald heb en nog maar enkele dagen meer heb om mijn factuur voor mijn hospitalisatieverzekering te betalen.
Dat is wel de omgekeerde wereld daar hebben ze mij zelf de keuze niet laten maken, en beslissen ze zij maar zo dat dit nu zonder uitleg via doccle moet gebeuren, waarvoor ik een klacht ingediend heb, want ik wil dit niet via doccle !!

Reageer