Vraag

DLM profiel niet actief

  • 25 April 2019
  • 4 reacties
  • 283 Bekeken

Als ik de bbox3 uitlees door middel van de Sagem tool kom ik tot de volgende vaststelling.
Onder de regel vectoring zie ik dat de modem compatible en ROP compatible op yes staan.
Echter onder Proximus profile staat er bij DLM profile no.
Nochtans in verleden stond Proximus profile op yes.
Ook het profiel is gezakt naar 70/30 terwijl dit in het verleden op 85/30 stond.
Kan daar eens naar gekeken worden en wat kan de oorzaak hiervan zijn?
Mijn klantnummer is 611606539.

4 reacties

Al zelf eens geprobeerd om de DLM te activeren.
Als volgt:
- Bel 0800 22424 (met om het even welke telefoon/gsm), en voer je lijnnummer in.
- Wacht tot gans op hete einde van het bericht, en sluit dan pas af.
- na enkele minuten, zal je lijn gedeconnecteerd worden.
Beste Martin,

Zelf heb ik reeds al gebeld naar bovenstaand telefoonnummer.
De lijn werd gedeconnecteerd en de verbinding kwam terug tot stand.
Dit echter zonder resultaat, het DLM profile blijft op no.
Wat kan de oorzaak daarvan zijn en wat kan er verder nog gebeuren?
Reputatie 7
Badge +4
Jan, ik heb dit net even voor je nagekeken.
Je lijn staat op een provisioning profile van 50MB, maar doordat DLM actief staat gaat je lijn inderdaad de snelheid van 70Mbps halen.
Dus de DLM staat wel degelijk actief, is ook niets op gewijzigd in de historiek.

Grtjs, Charlotte
Beste Martin,

Zelf heb ik reeds al gebeld naar bovenstaand telefoonnummer.
De lijn werd gedeconnecteerd en de verbinding kwam terug tot stand.
Dit echter zonder resultaat, het DLM profile blijft op no.
Wat kan de oorzaak daarvan zijn en wat kan er verder nog gebeuren?

Je zult niet altijd direct resultaat zien, som gaat dit heel vlug maar kan bv ook een 14 tal dagen duren voor een verhoging komt en het kan ook dat de DLM je lijn niet kan verhogen om wille van verschillende redenen.. daarom staat de D van DLM ook voor "dynamisch" dus kan in de tijd varieren.

Reageer