Discovery science is al enkele dagen niet meer ondertiteld.
Nog iemand met dit probleem?
Bladzijde 1 / 1
wat ik hier dikwijls lees v/d PX medewerkers is van eerst de bbox en dan de decoder eens te heropstarten, maar mss heb je dit al gedaan...
Gino,
De zenders waar ondertitels mogelijk zijn, zijn beschikbaar door op de zender zelf op OK te drukken.
Daar heb je de optie 'Ondertitels' en die kan je aan of uit zetten.
Grtjs,
Charlotte
De zenders waar ondertitels mogelijk zijn, zijn beschikbaar door op de zender zelf op OK te drukken.
Daar heb je de optie 'Ondertitels' en die kan je aan of uit zetten.
Grtjs,
Charlotte
De zenders waar ondertitels mogelijk zijn, zijn beschikbaar door op de zender zelf op OK te drukken.
Daar heb je de optie 'Ondertitels' en die kan je aan of uit zetten.
Grtjs,
Charlotte
Dit is een probleem dat aan de zender ligt en Proximus dient door te geven aan Discovery. Het probleem van geen ondertitelingen is enkel voor Discovery Science (niet voor de zusterzenders van Discovery) en is een paar dagen bezig. Kan Proximus dit verder signaliseren?
Discovery Science is geen zender waar je via de OK-knop of teletekst ondertitelingen kan opzetten. Ook een herstart van een decoder of modem helpt niet in dit geval.
Mvg
Ik heb het doorgestuurd naar de betrokken dienst. Van zodra ik feedback heb laat ik jullie iets weten.
Heb reeds feedback ontvangen. Bij deze is het probleem opgelost
In ieder geval ik heb bij mij gewoon ondertitels op mijn V6. Het lijkt dan dat niet iedereen die problemen heeft?
Het is inderdaad vandaag terug in orde, waarvoor dank ThierryW!
Mvg
Mvg
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.