Vraag

Digicorders probleempjes

  • 27 December 2019
  • 4 reacties
  • 112 Bekeken

Hallo, 

Wij hebben de digicorders v5c 

Wij ondervind al een tijdje dat deze sommige opnamen dat opgenomen zijn niet wilt afspelen en dus tot een beetje frustratie bij kids als van de pak weg 20 opnames er een 10 (brut geschat) niet willen afspelen, Of series dat we later bekijken en dus niet willen opstarten voor te kijken/afspelen waardoor we dus soms een stuk van de verhaallijn missen. 

We ondervind ook vaak dat hem blokkeerde en dus blijft hangen op beeld en we genoodzaakt zijn voor deze via de knop achteraan uit en aan te zetten

De digicorders hebben we al eens volledig gereset via de instellingen en via de pin.

 

Via de app voor tv te kijken via mijn smartphone krijg ik ook soms melding als ik wil doorsturen naar mijn chromecast, zit niet in abonnement (mag ik dan weten wat dit inhoud en in welk abonnement het dan wel is) , het is maar op bepaalde series of opnames.

Groetjes


4 reacties

je zou best ook eens de bbox een resetten want nu heb je alleen nog maar de decoder gereset.

> bbox resetten doe je zo > Klik hier

Niet alle zenders/programma’s kunnen bekeken/gecast worden wegens zenderrechten.

Welke je via PIckx app kunt bekijken worden aangeduid met een symbool in de zenderlijsten.

> deze vind je hier > klik hier

Reputatie 7
Badge +4

Goeiemorgen,

 

Ik zie de ene decoder herstart op 19/12 en de andere decoder herstart op 25/12, maar een restore is daar nog niet op gebeurd volgens mij, je kan deze uitvoeren aan de hand van enkele stappen, je vind deze door hier te klikken.

De modem is nog niet herstart of gereset. Een reset kan je doen door 15 seconden het reset gaatje met de punt van een balpen in te drukken. 

Hallo, 

Bbox is recent vervangen geweest, maar eigenlijk is dit probleem gebleven (mijn laptop kan het netwerk zelde vinden van onze proximus, ma vind wel de buren hun Telenet) 

 

Als ik terug thuis ben zal ik eens eb restore opnieuw doen, bij mijn weten had u technische collega dat toen aan huis is gekomen heeft gecontroleerd en gedaan. 

 

Wij hebben 2 deorders, die dat op de slaapkamer staat heeft elke keer een lange opstart maar wordt niet zo vaak meer gebruikt. Dat is de oorzaak ervan. 

je zou best ook eens de bbox een resetten want nu heb je alleen nog maar de decoder gereset.

> bbox resetten doe je zo > Klik hier

Niet alle zenders/programma’s kunnen bekeken/gecast worden wegens zenderrechten.

Welke je via PIckx app kunt bekijken worden aangeduid met een symbool in de zenderlijsten.

> deze vind je hier > klik hier

Waarom komt dan op die series films wel het cast icoontje? En dat het de ene keer wel lukt en de andere keer niet 

Reageer