Ik heb dat vastlopen ook voor en menu weekt ook niet altijd
krijg het maar niet opgelost. Decorder aan en uit zetten is enige oplossing.
Ik vind dit echt serieus irritant
Bladzijde 1 / 1
Ja bij ons ook. En nog allemaal andere kleine problemen die irriteren. Geraakt ook niet opgelost bij mij. De laatste tijd is recorder ook traag. Hij reageert later en bij verwijderen van een aflevering duurt dit ook enorm lang
Ja bij ons ook. En nog allemaal andere kleine problemen die irriteren. Geraakt ook niet opgelost bij mij. De laatste tijd is recorder ook traag. Hij reageert later en bij verwijderen van een aflevering duurt dit ook enorm lang
Dat later reageren gebeurd ook soms, bv op knop tv-gids duwen en er gebeurd niets dus denk je ik duw nog eens en dan kwam juist de tv-gids tevoorschijn maar omdat je dan net weer geduwd had verdwijnt de tv-gids weer . Een opname die niet wil verwijderd worden hebben we ook al voor gehad, na te heropstarten gaat het dan wel weer vlotter allemaal. Toch voor even dan
Kan je eerst jouw modem en, als deze volledig opgestart is, dan jouw decoders even resetten?
PS: Ik heb jouw probleem uit dit topic verplaatst om het duidelijk te houden. Op het eerste zicht lijkt het ook verschillende oorzaken te hebben.
PS: Ik heb jouw probleem uit dit topic verplaatst om het duidelijk te houden. Op het eerste zicht lijkt het ook verschillende oorzaken te hebben.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.