Skip to main content

Hallo,

 

Mijn beide GSM's zijn door Proximus ten onrechte geblokkeerd.  Men vraagt mij nu de aankoopsbewijzen door te sturen.  Ik heb geprobeerd via deze site de documenten door te sturen, maar geen enkel soort van bijlage wordt aanvaard.  Hoe kun je eigenlijk Proximus contacteren via e-mail?

Als je schermafbeelding van dat document maakt Of foto en dan foto doorstuurt ? Ik krijg ook nooit bijlage gezonden en maak foto’s van documenten 

dat kan je dan via chat of messenger of privé bericht op forum sturen denk ik maar Martin zal wel raad weten 


eigenlijk is er niet echt een “e-mail adres” maar som wordt er door de proximus medewerkers gevraagd als ze hier langskomen en je bericht doornemen om je document/bewijs door te sturen via 

doc@proximus.com


Ter verder info afbeeldingen, screenshot enz… kun je posten door op het volgende icoontje te klikken aangeduid door rode pijl (net zoals ik onderstaande screenshot heb doorgestuurd)
maar houd er dan wel rekening mee dat je privé gegevens post op een openbaar forum die eventueel kunnen misbruikt worden

 


Misschien best de reactie van een Proximus-medewerker op dit publieke forum afwachten en vervolgens aan deze op zijn vraag zoals reeds aangestipt door @maria_074 hiervoor in privé-bericht (door om zijn naam te klikken) aan de betrokken persoon foto’s (zie het vierkantje met de 2 “bergen” naast hiervoor) doorsturen in bijlage aan het betrokken bericht 


zie het vierkantje met de 2 “bergen” naast hiervoor)

 

dit is wat ik hierboven via een screenshot aangeduid heb maar zoals reeds gezegd best geen gevoelige privé gegevens posten of ze onzichtbaar maken, maar ik zou gewoon de reactie van een proximus medewerker afwachten

Spijtig dat je via een privébericht aan een proximus medewerker geen documenten kunt meesturen!

 


Bedank iedereen voor de uitleg.  Ik zal ondertussen de reactie van een proximus medewerker afwachten.


@zvp Kan u in uw profile het klantnummer en de betrokken gsm-nummers aanvullen.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


@Joel M : Hallo, Mijn profiel is aangepast Mvg


@zvp 

Beste,

je hebt via de ombudsdienst deze vraag ook laten stellen aan proximus.

Onze dossierbeheerder is hiermee bezig en via de ombudsdienst ga je hiervan bericht ontvangen en zal alles rechtgezet worden.

Groeten,

Tina


Reageer