Ik heb sinds enkele dagen mijn datalimiet overschreden.
Ik kan noch via mijn laptop noch via de app op mijn smartphone extra data bestellen.
Ik ben hiervoor gisteren naar een proximuswinkel geweest.
Zij konden het ook niet oplossen en hebben geregeld dat mij vandaag om 17.30 iemand van de technische dienst zou bellen.
Dit is niet gebeurd.
Wanneer ik google zie ik dat veel mensen hetzelfde aan de hand hebben.
Kan dit opgelost worden ? Nu lopen de kosten op wanneer ik via 4 G op internet wens te gaan.
Dominique
Bladzijde 1 / 1
Het is nog steeds niet aangepast.
Het betreft een overschrijding van mijn limiet van 1.5 g van Mobilus S. Dus gebruik va 4 G met mijn smartphone.
Mijn klantnummer heb ikondertussen in mijn profiel vermeld .
Het betreft een overschrijding van mijn limiet van 1.5 g van Mobilus S. Dus gebruik va 4 G met mijn smartphone.
Mijn klantnummer heb ikondertussen in mijn profiel vermeld .
Het betreft een overschrijding van mijn limiet van 1.5 g van Mobilus S. Dus gebruik va 4 G met mijn smartphone.
Mijn klantnummer heb ikondertussen in mijn profiel vermeld .
We hebben een 'One shot databundle' toegekend met een volume van 500Mbts.
We controleerden dit en het volume is succesvol toegevoegd.
Eventueel moet je eerst nog de GSM eens herstarten.
Geert
Beste,
ik heb het zelfste voor. Ze gingen mij ook contacteren en niemand gehoord. Is dit ondertussen voor u al opgelost?
Ik word zot van dat heen en weer gestuur via Proximus en nog altijd geen oplossing voor mijn probleem. Is al zoveelste keer dat ik een probleem heb met Proximus
ik heb het zelfste voor. Ze gingen mij ook contacteren en niemand gehoord. Is dit ondertussen voor u al opgelost?
Ik word zot van dat heen en weer gestuur via Proximus en nog altijd geen oplossing voor mijn probleem. Is al zoveelste keer dat ik een probleem heb met Proximus
Ik kan noch via mijn laptop noch via de app op mijn smartphone extra data bestellen.
Ik ben hiervoor gisteren naar een proximuswinkel geweest.
Zij konden het ook niet oplossen en hebben geregeld dat mij vandaag om 17.30 iemand van de technische dienst zou bellen.
Dit is niet gebeurd.
Wanneer ik google zie ik dat veel mensen hetzelfde aan de hand hebben.
Kan dit opgelost worden ? Nu lopen de kosten op wanneer ik via 4 G op internet wens te gaan.
Dominique
Het betreft een overschrijding van mijn limiet van 1.5 g van Mobilus S. Dus gebruik va 4 G met mijn smartphone.
Mijn klantnummer heb ikondertussen in mijn profiel vermeld .
We controleerden dit en het volume is succesvol toegevoegd.
Eventueel moet je eerst nog de GSM eens herstarten.
Geert
Dit is ondertussen inderdaad gebeurd waarvoor dank.
Het basisprobleem blijft natuurlijk onopgelost. Nl dat ik via de website geen extra data kan aankopen.
Dominique
TUI: maandag pas kun je van Proximus een antwoord verwachten als ze hier terug langskomen.
Domi001,
wellicht ben je voor MyProximus enkel gebruiker en kan je zelf geen aankopen doen.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/beheerder-of-gebruiker-in-myproximus.html
Via deze link kan je meer uitleg vinden over beheerder zijn en gebruiker zijn en eventueel aanpassingen.
Hopelijk kan dit opgelost worden
Vriendelijke groeten,
Tina
wellicht ben je voor MyProximus enkel gebruiker en kan je zelf geen aankopen doen.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/beheerder-of-gebruiker-in-myproximus.html
Via deze link kan je meer uitleg vinden over beheerder zijn en gebruiker zijn en eventueel aanpassingen.
Hopelijk kan dit opgelost worden
Vriendelijke groeten,
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.