Skip to main content

Krijg steeds deze 2 foutmeldingen boven mekaar.
Zowel in Windows 10 Chrome als Edge browser.
Bellen met helpdesk verlaagt enkel mijn belsaldo...

TUI: toch even getest met EDGE en hier werkt het toch, dus zeker geen algemene fout dan.

Als je edge open staat druk eens op CTRL+SHIFT+P en in het nieuw edge venster dat opent, probeer het daar mss eens of he dan lukt.


Neen ook “In private” of “Incognito” lukt het niet.
Met een verkeerd paswoord krijg ik andere fout, dat is het dus niet.
Er moet iets schelen met mijn account.
Maar hoe krijg ik Prox aan de slag?


In het weekend komt niemand langs op het forum van Proximus zelf, wel de helpdesk op 0800 22 800 is bereikbaar, dus zal er ten vroegste maandag hier iemand de draad oppakken!.

Ik vergeet nogal dikwijls er bij te vermelden dat adblockers en/of track blockers, ook af en toe voor problemen kunnen zorgen, cookies en history eens wissen kan soms ook helpen, enfin ik noem maar op wat er allemaal eventueel roet in het eten kan strooien...


Goeiemorgen,

 

In eerste instantie wil ik graag even melden dat onze helpdesk een gratis nummer is. Werkt het via de app wel? Of krijg je ook een error? Lukt dit op een ander toestel?


Dank voor de interventie, hier mijn antwoorden:

  • dat onze helpdesk een gratis nummer is

Niet voor iedereen: ik bel met Scarlet op GSM en de minuten gaan van mijn saldo…

  • Werkt het via de app wel? Of krijg je ook een error? 

Ik krijg blijkbaar maar 0,0 B…

  • Lukt dit op een ander toestel?

Neen, op GSM android krijg ik in mijn Google browser dezelfde fouten als op PC (zie bovenaan)


Krijg je dit probleem op elke locatie? Kan je even proberen met enkel 4G te verbinden op een smartphone en op de cloud te gaan?


Krijg je dit probleem op elke locatie? Kan je even proberen met enkel 4G te verbinden op een smartphone en op de cloud te gaan?

Zelfde fout. Ik denk dat mijn account om zeep is. 0,0B kan toch niet!


Het dashboard lijkt bij opstart ok (10 GB opslag) maar valt terug op 0 B als ik wat aanklik.


Gebruik je dezelfde login om in te loggen op je Proximus cloud als degene die hier gelinkt staat aan je forum profiel? 


Gebruik je dezelfde login om in te loggen op je Proximus cloud als degene die hier gelinkt staat aan je forum profiel? 

Ik login op het forum met mijn MyProximus account en met dezelfde e-mail ook op mijn cloud. Hoe zie ik waar mijn forum profiel naar linkt?

Om er uit te komen heb ik mijn cloud applikatie al ns ontkoppeld in MyProx, via Mijn Klantenprofiel. De koppeling heeft zich daarna automatisch hersteld.


@Keoky Aangezien je dezelfde login gebruikt als je MyProximus account weet ik voldoende :relaxed:  Wanneer was de laatste keer dat je toegang had tot je cloud ? Hoelang heb je deze problemen? 


Het moet zeker 2 maand geleden zijn dat het nog goed ging.
De “3,6 GB gebruikt” die mijn dashboard bij startup toont klopt nog altijd. Dit is het enige wat nog werkt.

Heb ondertsn ook al de laatste versie vd app op PC gezet.


@Keoky Ik heb het probleem doorgegeven aan de betrokken dienst zodat dit kan onderzocht worden. Van zodra ik antwoord krijg laat ik hier iets weten.


Specialisten van prox.customer.care namen mijn account blijkbaar onder handen. Ik heb terug toegang. Mijn 3.6 GB wordt ondertsn wel opnieuw opgeladen, wat nog n paar uurtjes gaat duren.

Eind goed, al goed…

Iedereen bedankt voor de hulp.