Skip to main content
Beantwoord

Chromecast


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

35 reacties

Martin
  • 33205 reacties
  • 9 december 2018
Op den duur zou een mens inderdaad zo beginnen denken, zeker als je weet dat het met de pc/laptop app, die geen nieuwe interface gekregen heeft, het ook opeens niet meer werkt, enfin het zal wel duidelijk worden in de toekomst wat Proximus in zijn schild aan het voeren is !
Of was het gewoon de bedoeling om eens af te tasten hoe de meerderheid van hun klanten ging reageren als de chromecast functie er niet meer was, om zo meer huur van bijkomende decoders te kunnen binnen strijken ! Stoute gedachte van mijnentwege hé ☺️

Martin
  • 33205 reacties
  • 10 december 2018
Mss ook nuttig om weten en ter bijkomende info 👉
Ryan from Google support schreef:
Setup from computer is no longer supported
because it lacks some of the features that mobile app setup offers.
We recommend to use Google Home app instead from phone or tablet to setup your Chromecast.
You can also do that by borrowing phone to setup your Chromecast.
Once the setup is completed, you can cast from your computer even if the setup phone is not around.
Ryan


Vertaling schreef:

Setup vanaf de computer wordt niet langer ondersteund
omdat het een aantal van de functies mist die de setup van mobiele apps biedt.
We raden u aan de Google Home-app te gebruiken van uw telefoon of tablet om uw Chromecast in te stellen.
U kunt dat ook doen door een telefoon te lenen om uw Chromecast in te stellen.
Nadat de installatie is voltooid, kunt u vanaf uw computer casten, zelfs als deze telefoon niet meer in de buurt is.

  • Auteur
  • Rising star
  • 10 reacties
  • 14 januari 2019
Einde van het jaar alweer 14 dagen voorbij. Nog steeds geen chromecast... ergerlijk dat niemand, maar dan ook niemand hier een helder antwoord kan op geven...

Martin
  • 33205 reacties
  • 14 januari 2019
Louter ter info: De laatste uitleg die de proximus medewerkers hier geplaatst hebben op het forum was, dat het voor januari 2019 voorzien was.

  • Auteur
  • Rising star
  • 10 reacties
  • 14 januari 2019
Ok Martin, nog 17 dagen geduld oefenen zal er nu ook nog van af kunnen ?

Martin
  • 33205 reacties
  • 14 januari 2019
hopelijk houden ze nu uiteindelijk eens hun woord 🤔

  • Rising star
  • 14 reacties
  • 14 februari 2019
Januari 2019 is nu alweer 2x weken geleden ... zit Chromecast al in de app?

YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 454 reacties
  • 14 februari 2019
Ons Engeneering team is bezig met de laatste testen uit te voeren en de laatste bug fixes uit te voeren. Het zou niet lang meer mogen duren.

Martin
  • 33205 reacties
  • 14 februari 2019
louter te bijkomende info:
Normaal gezien zou iedereen die op android zit de update moeten binnen hebben versie 4.0.16 (101210)- CC 1.7.2.0 waar casten terug mogelijk is.
De update voor IOS volgt later....

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 26 februari 2019
Laatste update ( 4.16.0(101210)-cc 1.7.2.0 uitgevoerd op Android toestel. Krijg nog altijd de melding:" Deze video stream is niet mogelijk op externe schermen". Ik gebruik het om te kunnen kijken op mijn TV in mijn c aravan. Ik denk er aan om proximus TV in te ruilen voor beter. Zeer frustrerend. Cromcasting en ook multiwindow verbinding werkt met Stevie maar proximus TV laat het afweten.