sinds enkele maanden steeds nog melding;kanniet casten naar groot scherm..,lukt nochthans perfect met VRT app ook VTM,heb hiervan al melding gemaakt,beloofd was een oplossing eind december,telefonisch al geprobeerd , daar weten ze van toeten,noch blazen!!wanneer??
Bladzijde 2 / 2
Inderdaad, zoëven vastgesteld dat in de nieuwe update versie 4.16.0 van de Android,app. het casticoon terug aanwezig is. Nog wel niet kunnen uittesten.?
Als je met de rechtermuisknop de optie "scherm casten" aanklikt werkt dit ook gewoon met mij. Proximus tv openen in chrome. Andere browsers weet ik niet. Hopelijk ben je hiermee verder geholpen.
Als je met de rechtermuisknop de optie "scherm casten" aanklikt werkt dit ook gewoon met mij. Proximus tv openen in chrome. Andere browsers weet ik niet. Hopelijk ben je hiermee verder geholpen.
Inderdaad dit klopt, maar ik gebruikte liever de app versie op windows 10 omdat je hiermee ook opnames kon chromecasten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.