Als je in Pickx op computer een programma bekijkt via "herstarten" (abo zonder TVreplay) kan je dat maar bekijken tot op het ogenblik dat er op die zender een volgend programma start.
bvb, een film die (lineair) uitgezonden wordt van 20:00 tot 21:00. Als je dan om 20:30 die film begint te bekijken via herstarten, dan stopt die film al na een half uur om 21:00 om dan over te schakelen naar de lineaire uitzending.
Of is dat de bedoeling? Want dan heeft die "hestarten" functie geen enkele zin (als je in vorig voorbeeld om 20:55 begint te kijken via herstarten heb je juist 5' van dat programma kunnen bekijken)
Bladzijde 2 / 2
Ja werd niet gespecifieerd in welke toekomstige release of het bij de 1ste of de 20ste ging zijn
En met dat ene zinnetje "Wacht op de toekomstige release" lost Proximus alles op...
Ja als het maar binnenkort opgelost wordt is dit het bijzonderste, allee voor mij toch
Wel, vandaag hoefde ik alleen maar op inloggen te klikken, en ik werd zowaar direct aangemeld zonder een login-scherm te krijgen. Een héél klein stapje voorwaarts...
En ik heb dan maar de hele middag naar de Tour zitten kijken.
Nu wens ik echter te switchen van zender, maar op Live TV staan echter nog de programma's van de vroege middag. Gezien deze programma's reeds afgelopen zijn, kan ik op de door mijn gewenste zender niet op 'Play' drukken.
De bugs blijven zich opstapelen
En ik heb dan maar de hele middag naar de Tour zitten kijken.
Nu wens ik echter te switchen van zender, maar op Live TV staan echter nog de programma's van de vroege middag. Gezien deze programma's reeds afgelopen zijn, kan ik op de door mijn gewenste zender niet op 'Play' drukken.
De bugs blijven zich opstapelen
Dit werd inderdaad al gemeld dus ze zijn op de hoogte, nu alleen nog oplossen
Ik klik op 'Inloggen' (waarom ik dat keer op keer moet doen, blijft een raadsel), en dat is het... Blanco scherm dat maar niet verdwijnt.
Link die ik krijg : https://www.proximus.be/oauth/authorize?language=nl&state=024d53e071fbae96cba79d4c33455fee&scope=profile%20email%20PXTV_MWCAPI%20PROXIMUSTV%20NTE%20tvapi%20replay__url&response_type=code&approval_prompt=auto&redirect_uri=https%3A%2F%2Fwww.proximus.be%2Fpickx%2Fconnect%2Fsuccess&client_id=proximuspickx-prod.bc
Hier sinds gisteren helaas hetzelfde euvel. Heb pc al heerstart en dergelijke maar dat helpt niet... 😞
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.