Skip to main content

dag 1 van een hel; begin 2019 ergens

bizz expert Gerry Serneels wordt via de website naar mijn gestuurd telefonisch voor zakelijke opvolging.

Na heel wat mails en bellen een contract getekend voor call connect + internet + gsm’s met abbonnementen voor de zaak

 

Heel veel problemen gehad reeds met de call connect; 2 nieuwe toestellen, 7x technieker langskomen voor storingen, etc

 

Maandelijks een minimum van €500 voor alles in ons pakket te betalen.

 

Dit is veel te veel voor wat we krijgen, Bizz expert opgebeld meermaals en geen reactie

meermaals online contact proberen zoeken

meermaals telefonisch naar proximus aan  het lijntje gehouden

meermaals boos geworden want we staan gewoon machteloos

afgelopen weekend OP AFSPRAAK in proximus center Wijnegem 17u 2/11/2019 , 10min op voorhand aangekomen en om 17u15 weer doorgegaan omdat ik er zat gelijjk piet snot te wachten op hulp.

Wat een schande is dit!

 

We kunnen gewoon geen kant uit, willen we onze diensten opzeggen moeten we nog verbrekings vergoeding betalen ook!

 

SHAME ON YOU 

 

 

@jo-koala 

Beste, 

Oprechte excuses dat dit zo verloopt.

Om je te kunnen helpen, maken we een dossier op en zoeken een collega van de betrokken dienst.

Kan je in je profielgegevens een contact gsm toevoegen ?

Klantennummer heb ik gevonden.

vriendelijke groeten,

Tina


Reageer