Sinds wij de melding kregen dat de Bizz Club verdwijnt proberen wij onze punten om te ruilen. Dit zijn er wel wat, 31023 punten om precies te zijn. In het verleden hebben wij dit altijd online gedaan. Hier zag je duidelijk welke voordelen je voor welke punten kon kiezen. Sinds de melding dat we deze moeten inruilen voor 30/11/2019, lukt dit niet meer.
Wij krijgen steeds deze foutmelding "Omdat je veel punten hebt, vragen we je omwille van veiligheidsredenen, contact met ons op te nemen voor 30/11, om al je punten in te wisselen. Onze excuses voor dit ongemak."
Nochtans hebben wij ook in het verleden meer dan 30000 punten zo omgewisseld, toen was er nooit sprake van veiligheidsredenen, maar kom.
Ik heb ondertussen al 3 maal gebeld met de klantendienst ivm dit probleem. De eerste persoon zei me dat ik dat gewoon telefonisch kon doen. Dus ik moest maar zeggen wat ik wilde en dan zou zij dit in orde brengen. Toen ik zei dat ik niet wist wat ik wilde omdat ik niet wist wat er allemaal was en of ze mij dan even alles kon opsommen wat er was, zei ze dat dat niet mogelijk was. Ze ging het aanpassen dat ik terug online punten kon inruilen. Dit werd me ondertussen al tot 3 maal toe beloofd maar ik krijg nog altijd dezelfde foutmelding. Binnen 10 dagen vervallen mijn punten en kan ik deze niet meer gebruiken. Misschien is het dat wat Proximus wilt? Dat iedereen zijn punten verliest?