Vraag

Bij zappen komt kanaal niet door

  • 21 March 2019
  • 3 reacties
  • 337 Bekeken

Als ik van zender verander, komt dit kanaal niet door. Het zendernummer veranderd wel, maar geen beeld of geluid komt door.
Als ik dan de stop/start toets indruk, komt dit kanaal wel door.
Alle andere zaken zoals opgenomen films, films op aanvraag en tv-gids werken wel.
Op een tweede decoder heb ik dit probleem niet.
Heb BBOX en decoder reeds herstart, helpt niet.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
RobertB, ik zie in elk geval geen storing op je lijn, dit wil zeggen dat het signaal goed toekomt tot op je modem. Aangezien je reeds een herstart hebt gedaan stel ik voor je decoder eens volledig te resetten, zie: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Samuel,
Ik heb een V4 type decoder en jullie aanbeveling is om deze NIET te resetten.
Robert
Reputatie 7
Badge +4
In dat geval kan je eens volgende procedure toepassen, schakel de de decoder uit door deze van stroom te onderbreken, voer vervolgens een reset van je modem uit zie: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html . Wanner je modem terug volledig is opgestart (alle leds terug blauw) dien je tenslotte de decoder terug opstarten.

Reageer