I het mogelijk om mijn bestelling te annuleren want ben ondertussen al 3 weken aan het wachten en aan telefoon krijg ik te horen dat er iets mis is intern met de computers enzo.... vandaag naar de shop geweest om te horen dat ik de klantenservice terug moest bellen. Ik heb weer gebeld en krijg niet de juiste info voor de juiste persoon aan de lijn te krijgen. Ik ben het nu wel beu.
Bladzijde 1 / 1
Ter info: Als de Proximus medewerkers hier terug de draad opnemen zullen ze u zeker hierbij verder kunnen helpen.
Dag Ally88,
Er is een dossier (43074825) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles nakijken en je nog iets laten weten ivm de oplossing.
Mvg, Koen
Er is een dossier (43074825) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles nakijken en je nog iets laten weten ivm de oplossing.
Mvg, Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.