Belogen en bedrogen
Ik had laatst een dag afspraak voor de installatie van glasvezel aansluiting. 12 uur gewacht thuis en NIEMAND is gekomen. Men heeft mij NIET verwittigd dat ze om één of andere reden niet zouden komen. Op de klantendienst werd ik dan ook nog eens BELOGEN door verscheidene mensen, werd ik zelf uitgemaakt voor leugenaar door iemand van de klantendienst, en dan ook nog eens uitgelachen. Verschrikkelijk gewoon. Men heeft een mail met 'allerhoogste prioriteit' verzonden vanuit een Proximus winkel en na VIJF dagen kreeg ik een antwoord.Als je naar klantenservice belt moet je je nummer ingeven, dan krijg je een hoop menu's aangeboden waarin jouw vraag natuurlijk niet past, krijg je iemand aan de lijn,,dan moet je weer je nummer opgeven terwijl je dat daarvoor al gedaan hebt. Met héél veel geluk ben je bij de juiste dienst, anders is het weer herbeginnen omdat sommigen van het call center zeggen dat ze niet kunnen doorschakelen. Gruwelijk is de enig mogelijk kwalificatie van deze dienst. En een klacht indienen 'schrijf maar een aangetekend briefje'. 😡 😡 😡
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.