Skip to main content
Tot 1 april was ik jaren klant bij de inmiddels opgedoekte internetprovider DOMMEL. Toen DOMMEL stopte werd ik toevallig gebeld door PROXIMUS met een interessant aanbod dat gold voor de provincie Antwerpen: Een reductie van €20,- gedurende 1 jaar. Echter, vanmorgen kreeg ik mijn nieuwe factuur waarop de reductie van €20,- was weggevallen.



Na een telefonisch gesprek met PROXIMUS nav mijn factuur, kreeg ik te horen dat de promo slechts 3 maanden geldig is. Uiteraard meteen de factuur on-hold laten zetten en een klacht ingediend. Jammer genoeg werd het gesprek abrupt afgebroken en heb ik nogmaals gebeld en mijn verhaal opnieuw gedaan.



Na dit tweede gesprek kreeg ik vervolgens een bevestigingsmail waarin staat dat ik de Promo Pack TV zou betwisten. Ik word hier allemaal niet goed van en eis dat PROXIMUS de gesprekken naluistert waarin ik de bestelling heb gedaan en die voorwaarden alsnog hanteert: Namelijk €20,- korting voor 1 jaar én een PACK TV gratis gedurende 1 jaar.
Voorheen was ik jaren klant bij de inmiddels opgedoekte internetprovider DOMMEL. Toen DOMMEL eind maart 2019 stopte, werd ik toevallig gebeld door PROXIMUS met een interessant aanbod dat gold voor de provincie Antwerpen: Een reductie van €20,- gedurende 1 jaar. Echter, vanmorgen kreeg ik mijn nieuwe factuur waarop de reductie van €20,- was weggevallen.



Na een telefonisch gesprek met PROXIMUS nav mijn factuur, kreeg ik te horen dat de promo slechts 3 maanden geldig is. Uiteraard meteen de factuur on-hold laten zetten en een klacht ingediend. Jammer genoeg werd het gesprek abrupt afgebroken en heb ik nogmaals gebeld en mijn verhaal opnieuw gedaan.



Na dit tweede gesprek kreeg ik vervolgens een bevestigingsmail waarin staat dat ik de Promo Pack TV zou betwisten. Ik word hier allemaal niet goed van en eis dat PROXIMUS de gesprekken naluistert waarin ik de bestelling heb gedaan en die voorwaarden alsnog hanteert: Namelijk €20,- korting voor 1 jaar én een PACK TV gratis gedurende 1 jaar.
zelfde topic werd ook al door TS al opgestart hier

>

https://nl.forum.proximus.be/facturatie-betalingen-48/belazerd-door-proximus-47890



best onder één en de zelfde topic dit onderwerp verder afhandelen anders wordt het wat verwarrend..
zelfde topic werd ook al door TS al opgestart hier

>

https://nl.forum.proximus.be/facturatie-betalingen-48/belazerd-door-proximus-47890



best onder één en de zelfde topic dit onderwerp verder afhandelen anders wordt het wat verwarrend..




Topics werden samengevoegd. Groetjes, Antonella
Tot 1 april was ik jaren klant bij de inmiddels opgedoekte internetprovider DOMMEL. Toen DOMMEL stopte werd ik toevallig gebeld door PROXIMUS met een interessant aanbod dat gold voor de provincie Antwerpen: Een reductie van €20,- gedurende 1 jaar. Echter, vanmorgen kreeg ik mijn nieuwe factuur waarop de reductie van €20,- was weggevallen.



Na een telefonisch gesprek met PROXIMUS nav mijn factuur, kreeg ik te horen dat de promo slechts 3 maanden geldig is. Uiteraard meteen de factuur on-hold laten zetten en een klacht ingediend. Jammer genoeg werd het gesprek abrupt afgebroken en heb ik nogmaals gebeld en mijn verhaal opnieuw gedaan.



Na dit tweede gesprek kreeg ik vervolgens een bevestigingsmail waarin staat dat ik de Promo Pack TV zou betwisten. Ik word hier allemaal niet goed van en eis dat PROXIMUS de gesprekken naluistert waarin ik de bestelling heb gedaan en die voorwaarden alsnog hanteert: Namelijk €20,- korting voor 1 jaar én een PACK TV gratis gedurende 1 jaar.




Hiervoor werd dossier 39340720 opgemaakt. De factuur staat tijdelijk op hold. Een dossierbeheerder contacteert je hier zo spoedig mogelijk over verder.

Groetjes,

Antonella
Welja, dat is schering en inslag he.

Kortingen vallen zonder melding gewoon weg.

Eerst de 'studentenkorting'

toen ''de discovery line''

toen ''de gezinsbondkorting''



etc etc

en je pack van 49€ is intussen...............................