Levenseinde van de (ooit gekochte) decoder?
Ter info zie
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/oude-decoder-vervangen-47780
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/mijn-v4-decoder-zal-binnenkort-vervangen-worden-47447
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/huidige-decoder-wordt-gratis-vervangen-een-e-mail-van-proximus-47495
enz.....
Alvast bedankt voor je reactie.
Maar wordt een private (aangekochte) decoder ook vervangen?
Of bezorgt me dan een decoder die vanaf nu maandelijks wordt aangerekend?
Bedankt.
Guy
Maar mss toch best het officieel antwoord afwachten van iemand van het proximus forumteam om dit te bevestigen!
Dag Martin,
Gewoon ter info: ik heb gisteren noch vandaag iemand van Proximus gehoord.
Misschien is het voorlopig te druk.
Groetjes
waarschijnlijk hebben ze je post nog niet opgemerkt maar ze kunnen nog langskomen tot 22u op het forum hier, dus er is nog hoop
Vermits de decoder niet meer onder garantie valt kan hij niet meer gratis omgeruild worden.
Je zal een nieuwe decoder moeten huren.
Ik kan ervoor zorgen dat de klantendienst met jou morgen contact opneemt of je kan de klantendienst bereiken op het gratis nummer: 080022800 (optie 3)
Geert
Bedankt voor je aanbod, maar in die omstandigheden is contact nemen niet nodig.
Vriendelijke groeten,
Guy
en als ik het mij noggoed herinner was het een ruil naar een v5 decoder waarop dan ook géén huur moest betaald worden aangezien het om een ruil ging van een gekochte v4 decoder!
en als ik het mij noggoed herinner was het een ruil naar een v5 decoder waarop dan ook géén huur moest betaald worden aangezien het om een ruil ging van een gekochte v4 decoder!
Hallo Martin, dit zijn de procedures die ik nu gekregen en moet doorgeven aan de klanten.
Geert
Maar ik mag dan toch hieruit besluiten dat oude gehuurde v4 decoders wel nog omgeruild kunnen worden.
Bedankt voor je bijkomende reactie...
Zoals op zoveel sites te lezen is: het is zoals de problematiek van de "gehuurde" telefoontoestellen vroeger. En daar kan Geert (als werknemer) niks aan doen. Jammer maar helaas..
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.