Skip to main content
Beantwoord

App werkt niet

  • January 29, 2018
  • 7 reacties
  • 264 Bekeken

De app om mobiel tv te kijken werkt weer niet, geen zin om elke keer de app te verwijderen en opnieuw te installeren....

Beste antwoord door Charlotte.D

En op dit moment ben je wel degelijk met een Proximus netwerk verbonden? Kan je me even je login bezorgen via een privé bericht?




https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 30, 2018
Welk probleem ondervind je dan precies? Grtjs, Charlotte

  • Auteur
  • Rising star
  • January 30, 2018
Krijg een zwart scherm met drie puntjes erin... als ik dan even wacht gaat het automatisch terug naar tv gids... is op gsm en tablet...

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • January 30, 2018
En op dit moment ben je wel degelijk met een Proximus netwerk verbonden? Kan je me even je login bezorgen via een privé bericht?




https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • January 30, 2018
Nu werkt weer niet, na 10 pogingen switchen van TV gids- zenders - TV gids - login - wachten ....

  • Newbie
  • November 8, 2019

Beste,

Sedert gisteren 7/11/19 werkt mijn Pickx op mijn iPad niet meer...eerder geen problemen gehad..op mijn smartphone werkt hij wel nog ..hoe kan dit opgelost worden ?


Martin
  • November 8, 2019

Proximus medewerkers komen hier langs tot 22 u en niet in het weekend of een feestdag, dus zal het pas dinsdag zijn dat ze hier de draad zullen terug opnemen,

(eventueel kun je bellen naar de helpdesk 0800 22 800 tijdens weekend en feestdag)


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • November 12, 2019

Is dit na een update op je toestel?