Skip to main content
Voor de 5e keer deze week alweer geen TV en internet. Eerste keren uitgevallen op zondagavond, maandagochtend en woensdagavond. Toen telkens na 1 tot 2 uur vanzelf teruggekomen.



Gisteren weer uitval en klantendienst gebeld die de lijn gereset hebben maar probleem niet verholpen. Dezemorgen teruggebeld en dan hebben ze hetzelfde nog maar eens gedaan, maar weer geen succes. Algemene storing zeggen ze dan. Iets na de middag dan plots toch terug internet en TV.



En nu vanavond weer alles uitgevallen. Wie weet voor hoe lang deze keer. En ondertussen we betalen we maar verder en doen we onze mobiele data op...
Ter info: pas maandag komen ze hier terug van Proximus op het forum om je hierbij verder te helpen.

Mss toch eens dit nalezen > http://proximus.be/happyhome indien ze u bij de helpdesk niet kunnen verder helpen.

Maar je kunt ook eventueel afwachten tot ze maandag hier de zaak onderzoeken en je meer inlichtingen en details kunnen verschaffen ivm je probleem...
Voor de 5e keer deze week alweer geen TV en internet. Eerste keren uitgevallen op zondagavond, maandagochtend en woensdagavond. Toen telkens na 1 tot 2 uur vanzelf teruggekomen.



Gisteren weer uitval en klantendienst gebeld die de lijn gereset hebben maar probleem niet verholpen. Dezemorgen teruggebeld en dan hebben ze hetzelfde nog maar eens gedaan, maar weer geen succes. Algemene storing zeggen ze dan. Iets na de middag dan plots toch terug internet en TV.



En nu vanavond weer alles uitgevallen. Wie weet voor hoe lang deze keer. En ondertussen we betalen we maar verder en doen we onze mobiele data op...


Hi, kan je je klantennr toevoegen aan je profile of me dit doorgeven via prive ?

dan kijk je de kwaliteit van je lijn na


Voor de 5e keer deze week alweer geen TV en internet. Eerste keren uitgevallen op zondagavond, maandagochtend en woensdagavond. Toen telkens na 1 tot 2 uur vanzelf teruggekomen.



Gisteren weer uitval en klantendienst gebeld die de lijn gereset hebben maar probleem niet verholpen. Dezemorgen teruggebeld en dan hebben ze hetzelfde nog maar eens gedaan, maar weer geen succes. Algemene storing zeggen ze dan. Iets na de middag dan plots toch terug internet en TV.



En nu vanavond weer alles uitgevallen. Wie weet voor hoe lang deze keer. En ondertussen we betalen we maar verder en doen we onze mobiele data op...
Hi, kan je je klantennr toevoegen aan je profile of me dit doorgeven via prive ?

dan kijk je de kwaliteit van je lijn na


Ik heb nog maar eens gebeld naar jullie.



Na 3 keer bellen komen ze erachter dat mijn bbox2 aan de oude kant is, en misschien aan vervanging toe.. 😑