Skip to main content
Vraag

alles opnames verdwenen


Al onze opnames zijn verdwenen. Niets staat er nog op. Vreselijk vervelend. Zelfs bij geplande staat niets terwijl ik bij tv gids kijk dat er wel opnames gepland zijn.
Graag feedback!
This topic has been closed for comments

Martin
  • 1 september 2019
heb je al eens eerst je bbox herstart door zijn spanning weg te nemen en dan nadat zijn DSL lampje continu blijft branden de decoder ook eens even stroomloos zetten en treug laten opstarten.

Als dit niet helpt zal er u wel iemand van proximus kunnen verder helpen morgen als ze terug op het forum langskomen.

NB: Bellen naar de helpdesk kan wel op zondag voor technische problemen op het gratis nummer 0800 22 800

  • Apprentice
  • 2 september 2019
Uiteraard hebben we dat allemaal al wel gedaan. Helpt niet. Gisteren iets opgenomen., Gaan kijken stond erin en zagen dat nog 42% vrij was. Vandaag kijk ik terug. Weer geen items. Vandaag maar langs Proximus...

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 2 september 2019
Als ik je account nakijk zie ik nog heel veel opnames staan, zowel SD en HD. De HD functie van je decoder is blijkbaar uitgeschakeld.
De HD functie kan je inschakelen via het Menu - Instellingen - Systeem - Video definitie HD en daar HD activeren kiezen + bevestigen.
Indien het daarna nog niet lukt, kan je dan een reset van je decoder uitvoeren. De procedure kan je terugvinden via de link Reset decoder .

  • Apprentice
  • 2 september 2019
Gdaan wat er gevraagd werd, nog steeds geen opnames te zien.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2 september 2019
Jefvicky :
Gdaan wat er gevraagd werd, nog steeds geen opnames te zien.


de decoder opnieuw herstart hierna?

Geert

  • Apprentice
  • 2 september 2019
Alles gedaan wat er gevraagd werd, herstart, reset..... eena bellen denk ik.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2 september 2019
@Jefvicky
We hebben een reset op het profiel gedaan. Kan je nog eens zowel de bbox als de decoder (bij de tv) herstarten?

Geert

  • Apprentice
  • 2 september 2019
Alles nogmaals heropgestart, nu werkt alles terug, dank je wel!!

  • Apprentice
  • 3 november 2019

We hebben weer hetzelfde probleem.

Kan ons profiel nog eens gereset worden aub.


ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 4 november 2019

@Jefvicky Ik heb je een Privé bericht gestuurd.


  • Apprentice
  • 13 december 2019

Beste.

Hier ook alle opnames verdwenen.

Ook diegene die ik langer bewaard heb en die ik zeker niet kwijt wou. 😠


Martin
  • 13 december 2019

  • Apprentice
  • 13 december 2019

Martin. Heb ik juist gedaan en alles is terug in orde. Bedankt


Martin
  • 13 december 2019

blij te horen dat ik je toch een beetje heb kunnen helpen :slight_smile: