Skip to main content

Beste,

 

Onlangs nieuwe abonnement besteld. Laatste stap maar de tool om een afspraak online te maken is reeds enkele dagen defect.

 

Jammer, maar deze applicatie is momenteel niet beschikbaar.

Beste klant,
Onze tool voor het maken van afspraken is momenteel niet beschikbaar. We doen er alles aan om het probleem op te lossen. Onze klantendienst is telefonisch beschikbaar op het nummer 0800 22 800. Gelieve ons te verontschuldigen voor dit ongemak.

 

Wanneer is dit opgelost?

 

 

Pas maandag komt hier op het forum terug iemand langs van proximus zelf, tijden weekend is 0800 22 800 wel ook bereikbaar.


Nog steeds defect… vandaag een oplossing?


Hey Sunz,

Kan je je profiel gegevens even aanvullen met je betrokken klantgegevens?  Op welke manier probeer je deze afspraak vast te leggen(website, MyProximusApp)? 

 

Groetjes IngeDc


Hey Ingedc

 

is voor vriendin dus heb geen klantnr voorhanden  momenteel. Ze heeft ondertussen getelefoneerd met de klantendienst en zou normaal in orde moeten zijn en mail krijgen. 
 

Het was via de website en niet via MyProximus.