Vraag

Affinity korting + incompetentie sommige medewerkers

  • 14 March 2019
  • 1 reactie
  • 286 Bekeken

Sinds 2016 zijn wij klant bij Proximus.
Elke keer wij een wijziging doorvoeren (soms op advies van uw medewerkers), duiken er problemen op.

Wij zijn ondertussen op aanraden van een medewerker van de klantendienst overstapt van Tuttimus naar Minimus. Sinds dat moment heb ik (opnieuw) ongelooflijk veel de klantendienst moeten contacteren omdat er zaken niet kloppen...

Gezien ik in het onderwijs sta, heb ik recht op een affinity korting van 10%. Het personeel lijkt er maar niet in te slagen deze korting toe te passen. Sinds januari betaal ik maandelijks 8 euro te veel.

Eind februari is er een medewerker bijna(ja inderdaad, bijna...) in geslaagd de korting toe te passen. Jammer genoeg vermeldde hij in het zelfde document dat de korting ook moest opgezegd worden.... Hoe is dit mogelijk????

Vandaag (14 maart 2019) dan 'Kenneth' van de klantendienst aan de lijn gehad, die me wist mee te delen dat hij de korting voor de maand maart kan geven, maar dat hij niets kan doen voor de voorgaande maanden. (dat ligt niet in zijn handen)

Ik moet bekennen dat ik daarna mijn geduld verloren ben.. Hoe is het toch mogelijk dat ik ondertussen elke maand naar Proximus moet bellen om problemen door te geven??? Waar vinden jullie zo'n incompetente personeelsleden??? Ik ben niet vriendelijk geweest tegen Kenneth en hij heeft vervolgens het gesprek afgebroken...

Helaas weet ik nu dus nog steeds de stand van zaken niet... Wordt de korting toegepast? Krijg ik de voorbije maanden terugbetaald?

De kwaliteit van de producten va Proximus is goed, maar de efficiëntie van zijn medewerkers laat steeds te wensen over..

Wie moeten er gecontacteerd worden om de gevraagde kortingen te krijgen op elke factuur???

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag Grietwa,

Hiervoor is dossier 37898113 in behandeling. Ik ga vragen om deze met voorrang te laten behandelen.

Groetjes,

Antonella

Reageer