Skip to main content
Ik heb vandaag smartphone ontvangen met de simkaart. Sinds vanmiddag zit ik nu dus zonder netwerk. Hoelang kan zo een overdracht duren. Wel vervelend natuurlijk dat ik niet bereikbaar ben. Op mijne nieuwe gsm komt nu regelmatig een bericht te staan, zie foto. Dit is mijn nr helemaal niet. Wie kan mij helpen?
heb je de gsm al eens volledig uitgezet en terug laten opstarten.


Ja, had ik al gedaan. Ik vindt dat het toch maar lang duurt. Vorige keer was dat binnen de twee uur gedaan.
Maar die nummer in dat screenshot is mijn nummer helemaal niet. Maar dat bericht verschijnt op mijn nieuwe gsm dus.
Ja dan zal je moeten wachten tot hier iemand van het Proximus team reageert op je vraag om dit verder te kunnen checken.
Kan je mij via privébericht even jouw simkaartnummer (SSN) sturen? Deze staat ook op het kaartje waar de SIM origineel zat. Dan kijk ik na of je de juiste hebt.
Zie pb
Dit SSNnummer lijkt inderdaad te kloppen met het telefoonnummer dat je in SMS toekreeg. De juist simkaart kan je dan in een Proximus-shop verkrijgen.
Hallo Fred

Is dit ondertussen opgelost?

indien niet, kan je mij het bestel nummer doorsturen via een privé bericht?

groetjes

Samantha

Reageer