Ik ben met mijn account beheerder van Proximus digitale tv en internet. Als ik op MyProximus kijk naar mijn producten dan staat Proximus Pickx er ook tussen als actief.
Als ik echter probeer in te loggen op de Pickx app, dan krijg ik de melding dat mijn account niet is gekoppeld aan een Pickx account.
Is er iemand die me hier mee kan helpen?
Bedankt.
Mvg,
Timo
Bladzijde 1 / 1
Dag Timo,
Kan je dit nu even opnieuw proberen? Ik heb je account nog even opnieuw gekoppeld.
Grtjs
Charlotte
Kan je dit nu even opnieuw proberen? Ik heb je account nog even opnieuw gekoppeld.
Grtjs
Charlotte
Kan je dit nu even opnieuw proberen? Ik heb je account nog even opnieuw gekoppeld.
Grtjs
Charlotte
Hi Charlotte,
Het lukt wel nu, heel erg bedankt!
Mvg,
Timo
Graag gedaan! Veel kijkplezier Timo 😉
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.