Skip to main content

Na van het kastje naar de muur gestuurd te zijn stel ik mijn vragen hier, omdat ik al geregeld antwoorden gezien heb op de situatie die ik voorheb. Na telefonisch contact met proximus om een duplicaat van aankoopbewijs werd mij gewoon een factuur van de betreffende maand gestuurd. Daar ging ik mee naar de proximus shop en daar vertelden ze mij dat zij mij niet kunnen helpen voor het herstel van mijn toestel zonder een aankoopbewijs. Ze stuurden me terug naar de klantendienst dus een kwartier geleden sprak ik met een medewerker via chat, die vertelde mij dat zij geen aankoopbewijs kunnen geven aan mij, nadat ik meermaals verschillende topics hier aantoonde dat er wel degelijk kan geholpen worden werd de chat gewoon abrupt beeindigd.

 

Hopelijk krijg ik hier meer hulp want de klantendienst is gewoon een echte schande.

@Kumi 

beste,

kan je in je profielgegevens wat meer info geven ? betrokken klantennummer ?

gsm nummer ? welk toestel ?

Hoe en waar heb je het toestel aangekocht ?

Met wat meer info, kunnen we kijken wat mogelijk is.

mvg,

Tina


@Kumi Betreft dit de PX Huawei P30 Lite Midnght Black dat gekoppeld is aan je gsm-nummer in het pack en actief staat sinds mei dit jaar? Groetjes, Antonella


Reageer