Hallo,
Eergisteren kreeg ik opeens 7 berichten in een tijdspanne van 2/3u dat “mijn mobiel-internetverbruik in België momenteel 10.0MB/20.0MB (etc) bedraagt”. Om dan uiteindelijk een bericht te krijgen dat ik mijn surflimiet van 60 euro incl. btw bereikt heb en dat mijn internetverbinding daarom verbroken wordt tot 06/01/2020. Ik zat voor alle duidelijkheid gewoon in België en ik was gewoon facebook aan het gebruiken. Mijn abonnement is net vernieuwd sinds de 6de december en als ik op de app ga kijken heb ik effectief nog maar amper internet verbruikt. Op de app staat dat ik 33MB van de 10GB gebruikt heb. En dan staat daaronder in het rood “Nationaal verbruik: 70MB”. Dus ik veronderstel dat dat het probleem is.
Ik ga er van uit dat dit 1 of andere bug of fout in het systeem is maar ik zou wel graag hebben dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt. Want ik kan nu dus mijn 4G gewoon niet gebruiken terwijl ik een abonnement heb van 10GB En uiteraard verwacht ik ook niks bij te moeten bijbetalen voor “nationaal gebruik”
Graag snel een antwoord en oplossing! Alvast bedankt.
Als bewijs hier eens screenshot van 2 dagen geleden: