Skip to main content
Vraag

€309 te betalen

  • 27 december 2018
  • 5 reacties
  • 233 Bekeken

Beste ,

behalve mijn achterstallige factuur van €61 dien ik plots €248 te betalen voor de bbox en de decoder...
Ik huur deze en ben niet van plan om dit aan te kopen.

5 reacties

Martin
  • 33332 reacties
  • 27 december 2018
Ter info: je kunt die zelf niet meer aankopen, die worden wel aangerekend bij iemand die bv proximus opgezegd heeft en dan ook zijn apparatuur niet ingeleverd heeft.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 27 december 2018
Bedankt Martin , maar ik heb helemaal niks opgezegd.

Martin
  • 33332 reacties
  • 27 december 2018
Ik zie dat er nog niemand van het Proximus team gereageerd heeft, in dit geval kun je eventueel ondertussen ook hen een Privébericht sturen (klik hier) en kun je ook de link naar je post hier op het forum meesturen, namelijk:
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/309-te-betalen-46458

  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 2 januari 2019
ze reageren zelf niet op de privéberichten of mails....misschien tijd om over te stappen naar een dienst die wel klantvriendelijk is

Martin
  • 33332 reacties
  • 2 januari 2019
ik zou eens bellen naar de helpdesk 080022800 optie facturatie
of klacht indienen via een online form, zie uitleg
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_dispute/particulieren/support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/een-klacht-indienen-via-telefoon-of-per-e-mail.html