Skip to main content
Beste ,



behalve mijn achterstallige factuur van €61 dien ik plots €248 te betalen voor de bbox en de decoder...

Ik huur deze en ben niet van plan om dit aan te kopen.
Ter info: je kunt die zelf niet meer aankopen, die worden wel aangerekend bij iemand die bv proximus opgezegd heeft en dan ook zijn apparatuur niet ingeleverd heeft.
Bedankt Martin , maar ik heb helemaal niks opgezegd.
Ik zie dat er nog niemand van het Proximus team gereageerd heeft, in dit geval kun je eventueel ondertussen ook hen een Privébericht sturen (klik hier) en kun je ook de link naar je post hier op het forum meesturen, namelijk:

https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/309-te-betalen-46458
ze reageren zelf niet op de privéberichten of mails....misschien tijd om over te stappen naar een dienst die wel klantvriendelijk is
ik zou eens bellen naar de helpdesk 080022800 optie facturatie

of klacht indienen via een online form, zie uitleg

>

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_dispute/particulieren/support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/een-klacht-indienen-via-telefoon-of-per-e-mail.html

Reageer