Vraag

Welke Proximus aansluiting plaatsen in appartement

  • 15 February 2018
  • 33 reacties
  • 2467 Bekeken


Toon eerste bericht

33 reacties

Maar ik zie dat je toch een NTP2007/TF2007 van proximus gebruikt en niet ene van Nico, maar dat je wel utp aansluitdozen gebruikt van Nico.
dus bij u werkte het ook op VDSL2 met zo'n Nico, dan zal het wel kloppen wat ik vroeger al gelezen had.
Reputatie 6
Badge +2

Reputatie 6
Badge +2
zal eens foto's inladen
Reputatie 6
Badge +2
: ik heb zo een voor mijn decoder.

is nieuwbouw en dat lag hier, is gekend bij alle operators die digitale tv aanbieden.

voor telefoon heb ik een splitter in de berging en een gewone stekker voor de telefoon living
is er geen helpdesk bij Nico waar je de vraag eventueel ook kunt stellen ?
Want iets lezen op internet (sociale media) geeft natuurlijk nooit 100% zekerheid.
Dus die van Niko zal dus wel werken?

Voor een Proximus medewerker:
Is de NIKO VDSL Splitter goedgekeurd?
Zo niet, wat raden jullie dan aan?
Er zijn er die deze van Nico gebruiken zonder problemen te ondervinden (toch volgens ik al op internet gelezen heb) maar het probleem zou kunnen zijn volgens mij dat als er ooit problemen moesten zijn met je internet verbinding en er moet bv een technieker langs komen dat het dan wel eens zou kunnen dat je moet betalen voor de interventie moest de fout te wijten zijn aan deze VDSL2 splitter.
Of het zou moeten zijn dat proximus deze ondertussen al goedgekeurd heeft, maar dit zou dan best iemand van Prox zelf dit bevestigen!

Reageer