Vraag

Wanagogo App

  • 25 July 2018
  • 5 reacties
  • 161 Bekeken

Kan iemand me helpen met de toegang tot de Wanagogo App? Ik heb een abonnement maar om 1 of andere reden zijn mijn aanloggegevens niet gekoppeld (nog aan een oud klantennr). Ik kan dit ook niet wijzigen. Als we met vakantie gaan, lijkt de app me wel leuk om voor entertainment te zorgen voor de kinderen.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kan je via privébericht even laten weten met welke gebruikersnaam je je probeert aan te melden?
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb op je huidige profiel de activatie voor de wanagogo app al verder in orde gemaakt vermits daar nog een kleine instelling fout stond bij ons. Kan je me eventueel het oude nr of login doorgeven waar je account aan gekoppeld was ? Dan kunnen we deze verwijderen.
Dat stond op naam van mijn man, Nick Lauwers en ik gebruikte daar mijn e-mailadres mieketenhaaf@hotmail.com. Dat is ook de reden waarom ik geen nieuw profiel kan maken want mijn e-mailadres is al gelinkt ( denk ik). Het oude klantennr is 619154371. Als je zegt op mijn huidig profiel, hoe moet ik dan aanloggen ? Ik kijk redelijk wat opnames op tablet, ga ik dat nu nog kunnen doen op dezelfde manier als vroeger ?
Dankjewel voor je hulp
Tip: best niet al te veel privé gegevens op een openbaar forum posten en beter deze gegevens doorsturen langs een privébericht, hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +3
u kan best opnieuw proberen in te loggen, u kan uw mailadres terug gebruiken

Reageer