Vraag

Wachttijd telefonische klantendienst

  • 30 August 2018
  • 3 reacties
  • 746 Bekeken

Beste,

Ik heb net 40 minuten in de wacht gestaan bij de telefonische klantendienst van Proximus. Hoe kan dit? Ik weet dat tijdens piekverlof tijden er altijd personeelsbezettingsproblemen zijn bij contactcenters, maar als ik al 40 minuten wacht en stel er zitten vanavond 5 personen aan de lijn en die doen gemiddeld 10 minuten over een call dan betekent dit er al 20 mensen voor mij al ... minuten hebben gewacht en er met mij minimaal nog 4 anderen zijn die meer dan 40 minuten hebben gewacht. Dat is best uitzonderlijk.

Daarnaast wordt er geen enkel alternatief tijdens het wachten aangeboden, bijvoorbeeld een terugbelfunctie. Natuurlijk wel een die dan werkelijk werkt. En de abonnementen van Proximus zijn niet bepaald goedkoop als je ze vergelijkt met onze buurlanden. En dan ook nog de zakelijke klantenservice.

Dan waar het mij om gaat, hoe kan ik nu geregeld krijgen zsm om en paspoort E te laten voegen op het abonnement van mijn collega? Mijn factuurvraag beantwoord worden en kan ik in de Proximus app beheerder worden over het nummer van mijn collega?

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Theo Brouwer

3 reacties

Heb ik deze week ook gehad 45min in wacht en dan verbreken ze zelf de lijn. Ik heb dan terug gebeld en de optie nieuwe klant ingegeven op minder dan 5min had ik iemand aan de lijn,opmerkelijk toch.
De klantendienst/service is echt beneden alle peil,wij kijken uit om terug over te stappen,
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Theo, onze excuses voor de lange wachttijden en het ongemak. Wat bedoel je juist met paspoort E? Want dit is ons niet duidelijk. Je kan via deze weg jouw vraag over de factuur ook stellen, liefst dan via een privébericht

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, . Voor beheerder te worden van een My Proximus account stuur ik jou een link door. Groetjes, Aziz

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user_res/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/beheerder-of-gebruiker-in-myproximus.html
Ik ken dat overlaatst moeten bellen voor mijn schoonouders omdat zij geen internet hebben en 1u 15 min aan de lijn gehangen voor ik werd geholpen.

Reageer