Verjaardagsbonus

  • 6 September 2018
  • 41 reacties
  • 1922 Bekeken


Toon eerste bericht

41 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Ik begrijp er ook totaal niks meer van, in ieder geval een verjaardagsbonus heb ik nog niet gekregen dit jaar, mijn verjaardag valt net zoals bij u ook in de tweede helft van het jaar!
Wie kan daar nog aan uit geraken, het is precies op totale willekeur dat het al dan niet toegekend wordt ❓

Nee dat niet. Gewoon erachteraan gaan tot je ze krijgt. Tijd die je nu besteed op dit forum, wat je zeer goed doet, een beetje verdelen zodat je er zelf ook van profiteerd. Je bent je gratis data al kwijt, nu de extra punten en in november krijgen we met de oude packs weer te horen dat de prijzen omhoog gaan zonder compensatie. Let maar eens op dit gaat gebeuren.
Ik begrijp er ook totaal niks meer van, in ieder geval een verjaardagsbonus heb ik nog niet gekregen dit jaar, wat verleden jaar wel nog het geval was, mijn verjaardag valt net zoals bij u ook in de tweede helft van het jaar!
Wie kan daar nog aan uit geraken, het is precies op totale willekeur dat het al dan niet toegekend wordt ❓
Reputatie 7
Badge +1
Ik weet niet wanneer Antoon verjaart maar volgens wat ik vernomen heb zou het alleen zij zijn die in de eerste helft verjaren dit jaar deze nog toegekend worden, maar Antoon weet mss meer details.
Verjaardag in september. Heb de 500 punten toen bijgeschreven gekregen. In de antwoord mail van PX stond dat ze verrast waren dat dit niet gebeurd was en ze zouden dit rechtzetten. En nu krijg je door PX medewerkers op,dit forum antwoord dat dit al afgeschaft is. Dus wie heeft er gelijk.
Ik weet niet wanneer Antoon verjaart maar volgens wat ik vernomen heb zou het alleen zij zijn die in de eerste helft verjaren dit jaar deze nog toegekend worden, maar Antoon weet mss meer details.
Reputatie 5
Badge +2

Hallo Martin,
Denk het wel. Heb ze via een persoonlijke mail naar Premiumclub Manager wel gekregen dit jaar.
Voor de bonus van 250 punten als trouwe klant ben ik nu bezig. Maar dit is ook al afgeschaft.
PX zegt dat programma’s worden aangepast om te voldoen aan de toekomstige wensen en interesses van onze klanten. Maar dat dit allemaal zo lang moet duren snap ik niet. Zijn er al van Januari dit jaar mee bezig.
Mvg, Antoon


@Antoon1: naar welk mailadres moet je dit sturen om alsnog je verjaardagspunten en getrouwheidsbonus te krijgen? Alvast bedankt. Het is erg jammer dat Proximus hierover niet volledig bericht.

Mvg
Reputatie 7
Badge +1
Het toekennen van verjaardagspunten is dit ook stopgezet vanaf midden januari?
Hallo Martin,
Denk het wel. Heb ze via een persoonlijke mail naar Premiumclub Manager wel gekregen dit jaar.
Voor de bonus van 250 punten als trouwe klant ben ik nu bezig. Maar dit is ook al afgeschaft.
PX zegt dat programma’s worden aangepast om te voldoen aan de toekomstige wensen en interesses van onze klanten. Maar dat dit allemaal zo lang moet duren snap ik niet. Zijn er al van Januari dit jaar mee bezig.
Mvg, Antoon
Het toekennen van verjaardagspunten is dit ook stopgezet vanaf midden januari?
Reputatie 6
Badge +3
Dag Mickey,
Sinds midden januari 2018 zijn nieuwe inschrijvingen NIET meer mogelijk in de programma’s Bizz en Premium Club.
Bestaande klanten kunnen hun punten nog inruilen. Onze programma’s worden aangepast om te voldoen aan de toekomstige wensen en interesses van onze klanten.
Mvg. Wilfried
Ik was ook jarig in september en heb ook geen bonuspunten ontvangen. Ben al jaren lang klant en dit jaar geen enkele bonuspunten ontvangen ook niet als trouwe klant. Alles wordt blijkbaar afgeschaft ... of toch niet voor bepaalde klanten ?
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon,
De Premium Club punten zijn voor nieuwe inschrijvingen sinds midden januari 2018 stopgezet.

Voor klanten die al lid zijn wijzigt er niets.
Zij kunnen punten blijven sparen & inruilen tegen leuke geschenken via MyProximus MyBizz/MyPremium Club.
Ik heb voor de bonus van 250 punten een dossier 36092715 opgemaakt om deze nog toe te kennen.

Mvg. Wilfried

Bedankt voor de goede service.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Antoon,
De Premium Club punten zijn voor nieuwe inschrijvingen sinds midden januari 2018 stopgezet.

Voor klanten die al lid zijn wijzigt er niets.
Zij kunnen punten blijven sparen & inruilen tegen leuke geschenken via MyProximus MyBizz/MyPremium Club.
Ik heb voor de bonus van 250 punten een dossier 36092715 opgemaakt om deze nog toe te kennen.

Mvg. Wilfried
Reputatie 7
Badge +1
Hallo PX.
Op 21 oktober vorig jaar en daarvoor kreeg ik 250 punten bonus in de Premiumclub als trouwe klant. Op dit moment nog niets gezien. Kunnen jullie als PX team dit voormij regelen. Alvast bedankt.
Mvg, Antoon
Reputatie 3
Badge
Fijn! Hopelijk zie ik (en elke jarige) ook nog die punten...ben in blijde verwachting!
Reputatie 7
Badge +1
Heb dit terug gekoppeld met PX maar niet via Het PX team. Ben gelijk naar Premium/Bizz club. Via mail kreeg ik terug dat dit niet normaal is. Heb de 500 punten manueel bijgevoegd gekregen. In de mail staat ook dat ze dit in orde gebracht hebben voor de andere geïmpacteerde klanten. Dus op een of andere manier is er een groot verschil binnen Proximus. Maar PX bedankt voor de duidelijkheid en bijvoegen van de punten. Hoop wel dat ze binnen PX wel op een lijn komen aangaande dit.
Zijn al enkele weken gepasseerd en vele familieleden hebben ook die punten niet gehad. Alhoewel men punten blijft toekennen en er staat dat de punten geldig zijn tot 2020 blijft men hardnekkig weigeren de verjaardagsbonus toe te kennen. Het programma loopt, iets anders in de maak en toch geen bonus krijgen... begrijpe wie kan !!!
Kreeg volgend antwoord via e-mail : Dag meneer,


Ik heb je vraag over je bonuspunten goed ontvangen. Jammer genoeg moet ik je meedelen dat sinds juni dit jaar dit gestopt is. We zijn bezig met een nieuw systeem vanaf volgend jaar.

Ik heb ook nog een vraag voor jou.
Proximus wil heel graag weten hoe we de dienstverlening voor al onze klanten het best aanpakken. Binnen dit kader is het mogelijk dat je een van de volgende dagen een enquête zal ontvangen. Zou je deze dan even kunnen invullen? Alvast bedankt!



Nog vragen of opmerkingen hierover?


Je kan voor verdere vragen altjd naar onze klantendienst bellen op het nummer 800 22 800 van maandag t.e.m zaterdag van 8.00u tot 21.00u.



Bedankt voor het vertrouwen.


Met vriendelijke groeten,

Het Proximus-team




Heb je nog andere vragen of opmerkingen?

Probeer onze online tools:

www.proximus.be/support

www.proximus.be/video

www.proximus.be/forum

www.proximus.be/vlottestart

----------------------------------------
Is met de klanten lachen !
Reputatie 7
Badge +1
Was dit op 3 september. Vorig jaar 500 punten gekregen, nu nog niets. Hallo PX is er iets aan de hand of gaat er iets gebeuren met de Premium Club. Alvast bedankt voor het antwoord.

Reageer