Vraag

Uw bestelling is in behandeling...

  • 25 July 2018
  • 4 reacties
  • 323 Bekeken

Op 17 juli zijn de installateurs bij mij geweest om alles van Proximus te installeren nadat ik was overgestapt van Telenet.

Graag zou ik bepaalde instellingen kunnen doen via My Proximus in mijn pakketten (mobiel, tv, ...) om deze voor mij optimaal te laten verlopen. Ook de Premium Club is niet toegangkelijk. Tot op vandaag is dit nog steeds niets mogelijk aan te passen

Als dit nog even duurt plan ik terug mijn overstap vrees ik ...

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Welke instellingen wil je juist doen, David? Welke foutmelding krijg je?
Dit is het bericht dat te zien is:


Uw bestelling is in behandeling

Alle opties en instellingen, met uitzondering van de optie Extra Volume, zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld.


Het gaat om mobiele aanpassingen (fav. app) en tv-bundel.
Reputatie 7
Badge +4
Kan je aub je telefoon- of klantennummer doorgeven via privebericht (

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) ? Dan kan ik alles eens nakijken voor je.
Reputatie 7
Badge +4
Ik zie dat er nog steeds orders open staan ivm met je aansluiting. Hierdoor krijg je deze melding. Ik stuur dit bericht ook door naar klantendienst zodat zij die orders kunnen bekijken en afsluiten. Daarna zou alles moeten werken.

Reageer