Heb Tv Replay+via My Proximus eergisteren smorgens online besteld en is nog steeds niet actief. Heb bevestiging gekregen via e-mail van deze bestelling dat het binnen 24 uur zou geactiveerd worden. Had ook terug all-sports willen activeren maar als dit ook zo lang gaat duren zullen we de champions leguae vanavond gaan missen.
Bij de tv produkten staat : Uw bestelling is in behandeling, alle opties en instellingen zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld.
Bedoelen ze hiermee Engelengeduld?
Mvg, RomBie
Klantnr 493924
Beantwoord
TV replay+
Beste antwoord door AkiW
Hallo, bij nazicht, zie ik dat onze interne dienst momenteel ermee bezig is om uw gevraagde aanpassingen in orde te brengen, in ons system. Zodra het in orde is , zal u nog op de hoogte gebracht worden , via email/ sms. Groeten, Akhi
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.