TV App Android Proximus

  • 24 January 2018
  • 8 reacties
  • 233 Bekeken

Geachte,

Ik vat het niet, maar jullie app op android trekt op niets :/
Op google play krijgen jullie een review van 3 sterren.
Maar volgens mij is het nog geen sterren waard.

Na veel zwoegen en zuchten voor het deftig te laten ben je uren aan het sleutelen voor zelf het probleem te zoeken. En steeds blijf ik met de fout zitten dat de streaming server offline ligt ?

Ik gebruik nu op men laptopje Phoenix android, het rare is als ik van men zuster even de code leen om op telenet play te gaan gaat dat allemaal wel zonder enige problemen.

Ik heb al meerdere klachten neergelegd maar dit haalt blijkbaar echt niet uit.
Zelfs via Phoenix OS en dan proximus TV op de site gaat niet.

Is er geen IP TV mogelijk dat zou alles veel sneller en efficiënt laten verlopen dan die
app dat dus slecht functioneert.

En ook nog eens een vraag als ik vroegtijdig men contract opzeg voor alles moet ik dan nog een boete betalen voor de aflossing van de TV, echt men excuses hiervoor maar ben het eerlijk gezegt moe om te klagen en zagen.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heeft je android versie root? Of is deze niet geroot. Daar de app niet werkt wanneer er sprake is van root.
Dat is allemaal inorde 😉 dat is goed dat je het vraagt maar denk dat men gewoon eens moet kijken naar de app. enof te werken met IP TV
gelieve deze fouten recht te zetten of ik zal gegarandeerd een klacht neerleggen.
Tijdens dat ik hier al de fotos heb geupload en dit getypt hebt is de site van proximus nog altijd familie aan het laden 😑 " #The fuck Proximus######
Reputatie 7
Badge +4
Dag Tom, had je wel degelijk kunnen inloggen met je myproximus login en paswoord op de applicatie? MVG, Wim
jah, dat werkt ook maar half.

groeten
tom
Reputatie 7
Badge +4
Had je al eens proberen kijken met een ander toestel? Zijn er dan problemen?
kabel via pc gaat dit soms vlekkeloos. en momenten met wifi veel problemen zoals u kan zien op de foto's.
als ik van men zuster telenet yelo play open doen werkt dit vlekkeloos via wifi.

De wifi extender die ik had aangekocht in het begin aangekocht had hadden ze me vertelt dat dit het wifi signaal versterkt en is voor mij thuis niet zo modem staat in de living en signaal moet door 2 muren door en dit is al een probleem. als ik de kabel niet aansluit aan men laptop is het internet signaal weg en of 1 bar signaal. met kabel werkt dit wel. gisteren familie aan het zien en halverwege valt die uit. ik keek dit uitgesteld.

na het uitvallen heb ik het proberen terug op te starten en dit ging weeral niet. het streamen van het programma dat bezig was ging wel vlekkeloos ??? enkel als ik familie zie altijd bijna op hetzelfde uur.

Dit vindt ik raar dat het enkel daar bij is.
Reputatie 7
Badge +4
Ik stel voor dat we dan eens iemand langs sturen om je wifi probleem te bekijken dit kan via deze link:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_happyhouse/particulieren/discover/altijd-dichtbij/happy-house.html?v1=shorturl&v6=happyhouse

Reageer