Vraag

Trage verbinding tv app op pc

  • 24 January 2018
  • 14 reacties
  • 153 Bekeken

Wanneer ik op mijn pc tv wil kijken via de tv app van proximus duurt het soms wel tot 2 minuten voor ik beeld heb. Het rondje blijft draaien op de zender maar het beeld laat lang op zich wachten. Heb de app verwijderd en daarna terug geïnstalleerd maar het resultaat blijft hetzelfde.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als je via de browser kijkt heb je dan hetzelfde ?
Ja dan ook .
Reputatie 7
Badge +4
Is de PC aangesloten via kabel of wifi ? Daar mogelijk de verbinding niet ideaal is.
Hij is aangesloten op kabel .
En via de windows prox tv-app van de MS store gaat die vlugger open
Nee toch niet het is de app van op de ms store dat ik gedownload heb.
Reputatie 7
Badge +4
Als je via tablet of smartphone gaat het dan wel sneller of ook het zelfde?
Doe geen moeite trekt gewoon op niets. Heb jij dat ook niet dat die vb ook gewoon uitvalt?
gisteren nog gehad valt uit zonder reden en kom op een pagina van proximus of zelfs skynet dat de pagina dat je zocht niet kon gevonden worden. (Terwijl het reclame is) rustig tv zien zeggen ze dan.
met de ms store app heb ik toch geen probleem, de web versie gebruik ik eigenlijk niet zoveel dus daar heb ik zo geen ervaring mee, nu als test al meer dan een uur gekeken en heb toch nog niets opgemerkt.
Op mijn tablet werkt het wel goed. Als ik de proximus app opstart heb ik beeld na ongeveer 5 sec , alleen op mijn pc werkt dit heel traag en kan het soms tot 2 minuten duren voor ik beeld krijg. Als ik beeld heb werkt hij dan ook normaal , het beeld valt niet meer uit of zo .
met de ms store px-tv-app onder windows 10, duurt het bij mij ongeveer 6 sec soms minder.
en ik ben verbonden via wifi-2.4 met de bbox3
Op mijn tablet werkt het wel goed. Als ik de proximus app opstart heb ik beeld na ongeveer 5 sec , alleen op mijn pc werkt dit heel traag en kan het soms tot 2 minuten duren voor ik beeld krijg. Als ik beeld heb werkt hij dan ook normaal , het beeld valt niet meer uit of zo .

Specificatie PC ?
Anti-virus scan waarschijnlijk in realtime.
Ook eens nakijken wat op de achtergrond loopt via msconfig kan helpen he.
Op men pc heb ik ook geen problemen enkel op men laptop.

Hopelijk ben je daarmee geholpen
Inderdaad , heeft te maken met mijn Bitdefender , wanneer ik deze uitschakel heb ik sneller beeld.

Bedankt voor de reacties.
dat is wel raar want bitdefender staat ook bij mij geïnstalleerd!

Reageer