ik wacht al bijna 5 maand op beloofde smartphone. Dossier is opgemaakt en na meermaals telefoneren met medewerkster (Priscilla) nog steeds niet geholpen. Proximus geeft toe zelf een "systeemfout" gemaakt te hebben, maar kan dit precies niet oplossen??? Ze geven toe dat ik niks verkeerd heb gedaan, maar ondertussen zit ik wel vast aan Proximus 😞. Stekebeu !!!
Ik overweeg klacht in te dienen bij Ombudsdienst of dit te melden bij 'Inspecteur' op Radio2.
Wel makkelijk klanten te lokken en dan je beloften niet nakomen... Met hoeveel mensen halen ze die truc niet uit? Als ik straks dan toch een smartphone moet kopen (zonder afbetaalplan met abonnement) , dan zijn zij er wel vanaf hé en ik zit vast aan een provider met slechte service!
Ik krijg buikpijn als ik al de klachten hier lees. Was ik maar bij Telenet gebleven.
Ga nog maar eens bellen zeker . Pfff...
Geschreven excuus opvragen om een stap verder te kunnen gaan....
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.