Beantwoord

Sinds van morgen foutcode: SYS_1 op beide TV's



Toon eerste bericht

40 reacties

haha .. maar werkt het ondertussen terug, bij jou?
Reputatie 7
Badge +6
Nog niet bij mij 🙁 , ik zou een sms krijgen, als het in orde was.
De link werkt nu wel trouwens.
Uw decoder nog eens resetten ? 😉
Badge +4
Hier geen TV meer ! is uitgevallen met deze foutmelding error sys1
iemand ???
Het is blijkbaar algemeen 0800 22 800 is niet meer te bereiken ook.
Badge +4
Oei op facebook nog meldingen van geen TV meer ...... net 5 minuutjes voor thuis ging beginnen zegt mijn vrouw.
Reputatie 7
Badge +1
SD zender van Een zend wel uit. Zit er nu naar Thuis te kijken.
ja en via Proximus TV app ook niks natuurlijk
Reputatie 4
Badge +2
Regio Dendermonde: zelfde probleem geen TV error sys_1
Na uitzetten decoder: bienvenue/welkom Proximus TV scherm,
time-out
je decoder best niet heropstarten of je hebt niks meer !!
Reputatie 3
Badge +2
Hier in Lovendegem zelfde probleem.
Reputatie 7
Badge +1
ja en via Proximus TV app ook niks natuurlijk

Klopt. Kun je zelfs niet op inloggen. Maar op,TV wel via SD.
Reputatie 4
Badge +2
Te Laat, ik heb helemaal niets meer!
De laatste meldingen komen voornamelijk uit, Brussels, Antwerpen, Gent, Aalst, Roeselare, Kortrijk, Turnhout, Mechelen, Sint-niklaas, en Leuven.
Reputatie 4
Badge +2
Onmogelijk het Helpdesk nummer te bereiken? 0800 22 800??

Reageer