Beantwoord

Sinds van morgen foutcode: SYS_1 op beide TV's



Toon eerste bericht

40 reacties

Reputatie 6
Badge +4
me toooooooooooo

Ok bedankt Sabine, voor de meer gedetaileerde uitleg, als het maar opgelost is, dan is iedereen weer content ;-)
mvg Martin.
Reputatie 6
Badge +4
Hi Martin

was een server probleem

sommige klanten hadden echt een SYSTEEM fout op hun decoder ( sys_1) , andere gewoon problemen NPVR of tv replay.. Intussen zou het opgelost moeten zijn.

Mvg Sabine
zone 02 is duidelijk wel heel groot, hier geen problemen gezien

Kreeg bevestiging reparatie is uitgevoerd..dus decoders severfout niet meer zouden moeten krijgen. Indien nog niet ok, eens herstarten toch..sorry voor de ongemakken

Mvg sabine


Als dat de enig fout is waar ik mee te maken krijg, op jaarbasis, dan kan ik daar best mee leven! (en dat is het ook ongeveer, tot spijt van wie meer problemen heeft ... 😎 ) 😇
Reputatie 6
Badge +4

Reputatie 6
Badge +4
Kreeg bevestiging reparatie is uitgevoerd..dus decoders severfout niet meer zouden moeten krijgen. Indien nog niet ok, eens herstarten toch..sorry voor de ongemakken

Mvg sabine
Reputatie 7
Badge +6
Joechee: men heeft aan de floche getrokken.😆 Alles werkt weer zoals het hoort.
De regio Brussel is weer eens gered van de catastrofe en ik ben weer weg hier.
Uw decoder nog eens resetten ? 😉
Reputatie 7
Badge +6
Nog niet bij mij 🙁 , ik zou een sms krijgen, als het in orde was.
De link werkt nu wel trouwens.
Oeps, nu net werkt alles schijnbaar terug normaal .. heeft er iemand ondertussen ergens aan de "floche" getrokken ? 😆 😉 eind goed ... etc ...
haha .. maar werkt het ondertussen terug, bij jou?
Reputatie 7
Badge +6
Haha, ik ben de tweede sul dan. 😃 Bij de franstaligen zijn er meer meldingen.
Mogelijk, maar ben ik de enig sul die ermee geplaagd zit? LOL! Er is duidelijk de afgelopennnacht wat fout gegaan? Maar toen keek ik geen TV en stond alles in standby! 😎 het aantal meldingen op "allestoringen(dot)be" is maar een marginaal aantal ...

Leuk van Sabine, maar ik heb geen twitter .. dus veel schiet ik er niet mee op en de link die je meegeeft werkt niet LOL!
Reputatie 7
Badge +6
Hey Regulus,
bij mij ook.
Probleem is gekend: in het Brusselse: probleem tussen servers en decoders.
Zie ook: nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/opnames-worden-gewist-39049
Met dank aan Sabine die op Twitter het antwoord voor me heeft gevonden.

Reageer