Vraag

Service...of eerder het gebrek er aan....

  • 31 August 2018
  • 4 reacties
  • 152 Bekeken

Ben al meer dan 20 jaar klant, betaal altijd mijn factuur mooi op tijd. Sinds deze namiddag zit ik plots zonder internet en telefoon. Reden? We zijn aan het bouwen en hebben Proximus een kabel laten komen trekken en het factuur voor deze dienst hebben ze blijkbaar naar het werfadres gestuurd. Ook de rappel werd naar dat adres gestuurd. Er staat daar geen brievenbus want we zitten nog volop in de ruwbouwfase. Aan mijn klantnummer was mijn huidig adres gekoppeld, maar blijkbaar was de nieuwe kabel een reden tot adreswijziging. Kan dat niet eerst gevraagd worden ? Ik heb geen verhuisdienst aangevraagd. Zonder contact op te nemen word je dan plots afgesloten. Mooie service. Onmiddellijk gebeld, we krijgen tijd om de factuur te betalen en om 16u ten laatste gaat alles weer in orde zijn. Niet dus, kan niet bellen, geen deftig internet en geen Proximus TV. En dat met het weekend voor de deur en 2 tieners in huis. Echt mooie service Proximus.

4 reacties

Na 3x bellen is er terug internet en TV, telefoon doet het nog steeds niet. Kan iemand me laten weten hoe ik klacht kan indienen ?
Door deze flow hier te volgen kun je tenslotte een mail ons webformulier versturen
> https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_mail/particulieren/support/een-e-mail-zeker-over-welk-nummer-gaat-het.html
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Johan , ondervind je nog steeds problemen met je telefoonlijn? Want bij ons staat het actief. Groeten, Aziz
Na nogmaals bellen werkte de telefoon terug. Vrolijk word ik hier niet van. Zelfde gevoel bij de procedure om klacht in te dienen trouwens.

Reageer