Beantwoord

Pxs smart wifi


Reputatie 2
Badge
Beste,
Van de 3 gsm nrs in mijn abonnement verbind enkel die van mij zich automatisch via smart wifi ( 2848 vanachter) de andere 2 verbinden niet. Wellicht is er een en ander mislopen bij de installatie van mijn abo. De 2 andere gsm nrs waren al van orange naar px gekomen en die van mij bleef achter. Men heeft mijn abo gereset en nieuw paswoord opgestuurd en dan mijn nr getransfeerd van orange. Daar zal nog wel ergens een foutje zijn.

Mvg, Guido
Abo nr 621176421
icon

Beste antwoord door SamuelD 1 August 2018, 13:38

Bekijk origineel

33 reacties

Reputatie 7
Badge +4
jammer genoeg kan ik je bijlage niet openen
welke melding krijg je precies ?
Reputatie 7
Badge +4
Guido, bovenaan lijk je wel verbonden met een WiFi-netwerk. Wat is het resultaat als je alsnog naar een (andere) pagina probeert te surfen?
Reputatie 7
Badge +4
We kijken dit verder na, pinophai. Werkt je TV app ook niet? Welke foutmelding krijg je daar?
Reputatie 7
Badge +4
Heb je het op je andere gsm's kunnen instellen via de MyProximus app?
Reputatie 7
Badge +4
Je hebt per gsm nr 1 smart wifi account waar je kan verbinding mee maken, het is dus belangrijk bij het instellen van je smart wifi op je gsm dat je telkens het goede gsm nr / abo aanduid om te laten instellen en niet telkens dezlede nummer gebruikt bijvoorbeeld. Heb je telkens een verschillend nummer gekozen bij het instellen van de smartwfii ?
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb het doorgestuurd naar de betrokken dienst, van zodra ik een antwoord krijg laat ik je hier iets weten.
Reputatie 7
Badge +4
Hallo, kan je via de link laten weten over welke nummers het precies gaat? Had je al eens de myproximus applicatie verwijderd en opnieuw geïnstalleerd voor deze 2 smartphones? MVG, Wim

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +4
Goeiemiddag, op smart wifi moet je niet inloggen. Smart wifi maakt automatisch de connectie via de MyProximus app (gelinkt aan uw simkaart). Grtjs, Charlotte.
Reputatie 7
Badge +4
Thuis gaat uw toestel inderdaad eerst verbinding maken met de persoonlijke wifi. Vervolgens gaat hij maar verbinding maken (als de persoonlijke wifi niet werkt) via de smart wifi (hotspot), kan uw vrouw de app nog even verwijderen en opnieuw installeren via mobiele data? En de wifi nog niet aanzetten tot de account volledig is doorgelopen.
Reputatie 7
Badge +4
Kan je even controleren of bij je geavanceerde wifi instellingen de optie "overschakelen naar mobiele gegevens" niet pero ongelijk aanstaat
Reputatie 7
Badge +4
ok, ik geeft dit dan zo door en laat dit nog verder onderzoeken
Reputatie 6
Badge +3
Dag Guido,
Hier staat voor het nummer 0487 ** ** 55 geactiveerd met 60 minuten belkrediet.
Misschien moet je de simkaart even uit -en in het toestel plaatsen, als het dan nog niet werkt zou het een defecte simkaart kunnen zijn, die kan je 'gratis ' omruilen in onze winkels.
Voor privé gesprekken kan je best via deze link verder gaan.
Mvg. Wilfried
Reputatie 7
Badge +4
Guido,

Mijn excuses voor het late antwoord, we hebben ondertussen antwoord gekregen via de betrokken diensten. Alles aan onze kant staat in orde, kan je eens je smart wifi vergeten en daarna deze manueel configureren?

Dit doe je door volgende stappen te volgen:

  1. In het wi-fi scherm, blijf drukken op Proximus Smart Wi-Fi tot een scherm verschijnt met vergeet netwerk. Dan click “netwerk vergeten”
  2. Clik op Proximus Smart Wi-fi en selecteer verbinden, een inlog scherm zal verschijnen. Scroll naar boven en selecteer als EAP-methode “SIM”. Klik vervolgens op “Verbinden”

Het toestel zou zich daarna moeten verbinden met de Proximus Smart Wi-Fi hotspot (de eerste keer kan het toestel wel meerdere pogingen doen om te verbinden, dus even geduld tot het toestel klaar is).
Reputatie 2
Badge
Smart wifi logt niet in en als ik naar de inlogpagina ga krijg ik dit --> zee bijlage
Reputatie 2
Badge
Ook zonder inloggen, dus enkel via gsm nummer krijg ik dit.
Reputatie 2
Badge
Zo staat hij toch juist vlgns mij
Reputatie 2
Badge
Ingelogd krijg ik dit scherm maar geen wifi
om de 4 bovenstaande ingevoerde bijlagen te openen > klik op " Toon inhoud":
Bijlage1



Bijlage2



Bijlage3



Bijlage4

Reputatie 2
Badge
Hey,

Hebben jullie nog iets kunnen vinden?

Mvg, Guido
Reputatie 2
Badge
Gaat niet want ik ben niet ingelogd, die cirkel dat hij bezig is blijft draaien en na een tijd logt hij in op mijn thuisnetwerk. Buitenshuis blijft hij draaien maar maakt nooit verbinding. Dit merk ik ook aan mijn andere apps die internet nodig hebben zoals Messenger enz.

Mvg, Guido
Reputatie 2
Badge
Alles loopt blijkbaar mis bij mijn installatie, gsm nr wordt niet overgedragen, tv app werkt niet, smart wifi werkt niet...enkel het opsturen van de factuur werkt perfect.
Reputatie 2
Badge
TV app werkt wel, dat is reeds in orde, enkel de smart wifi werkt maar op 1 gsm nl 0487222 etc
Reputatie 2
Badge
Instellen wel maar enkel verbinding op 1 gsm
Reputatie 2
Badge
Nee meneer...we doen alles zoals het moet
Reputatie 2
Badge
Dat hoor ik al 2 weken....hopeloze boel vlgns mij.

Reageer