Beste antwoord door AndyM
Bekijk origineelProximustv app werkt niet
Ik heb zonet de nieuwe Proximus tv app gedownload, maar aanmelden lukt niet.. elke keer opnieuw zegt het: laad gegevens en vervolgens springt het weer op aanmelden.. inloggegevens zijn juist.. iemand die dit ook heeft voorgehad?
This topic has been closed for comments
Bladzijde 2 / 2
Nu is het wel gelukt! Bedankt voor de snelle service!!
Dag Sanne, kan je nog eens opnieuw proberen aanloggen met je myproximus login? MVG, Wim
Ik zit ook met hetzelfde probleem. Ik probeer aan te melden en telkens keert de app terug naar het inlogscherm. Ik heb reeds gegeken en de proximus TV applicatie is inbegrepen in mijn abonnement.
hi
kan je ons via privebericht je klantengegevens doorgeven ?
je lijnnr/ klantennr en je myproximus login
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
Jonathan
kan je ons via privebericht je klantengegevens doorgeven ?
je lijnnr/ klantennr en je myproximus login
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
Jonathan
Ik zit met juist hetzelfde probleem.
Ik ben al naar de Proximus winkel geweest maar die verwijzen koud naar de website.
Helaas is de site niet echt gebruiksvriendelijk dat ik het nu zo moet doen.
mvg
Ik ben al naar de Proximus winkel geweest maar die verwijzen koud naar de website.
Helaas is de site niet echt gebruiksvriendelijk dat ik het nu zo moet doen.
mvg
hi
kan je ons via privebericht je klantengegevens doorgeven ?
je lijnnr/ klantennr en je myproximus login
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
Jonathan
kan je ons via privebericht je klantengegevens doorgeven ?
je lijnnr/ klantennr en je myproximus login
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
Jonathan
Gelijkaardig probleem.springt terug naar aanmeldpagina ?.
Dag Magali,
kan ik via privé je vaste lijn nummer of klanten nummer krijgen, dan bekijk ik je probleem.
MVG,
Wim
kan ik via privé je vaste lijn nummer of klanten nummer krijgen, dan bekijk ik je probleem.
MVG,
Wim
Hallo, ik heb net hetzelfde voor.
Website zegt dat het meteen zou moeten werken, maar ik keer telkens automatisch naar de aanmeldpagina...
Website zegt dat het meteen zou moeten werken, maar ik keer telkens automatisch naar de aanmeldpagina...
Dag Robanne,
Kan je mij even, via prive bericht, je klantnummer doorsturen die gelinkt is aan Proximus TV (vaste lijn/internet, dit kan je via :
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan bekijk ik dit even voor je en zal ik de Proximus TV app linken aan je account.
Mvg,
AndyM
Kan je mij even, via prive bericht, je klantnummer doorsturen die gelinkt is aan Proximus TV (vaste lijn/internet, dit kan je via :
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan bekijk ik dit even voor je en zal ik de Proximus TV app linken aan je account.
Mvg,
AndyM
je bent zeker niet de enige die problemen heeft met deze app, enkele voorbeelden:
- https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-app-37985
- https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-app-38322
- https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-app-38470
enz...
Dus best afwachten tot morgen een proximus medewerker het voor u even verder onderzoekt.
- https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-app-37985
- https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-app-38322
- https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-app-38470
enz...
Dus best afwachten tot morgen een proximus medewerker het voor u even verder onderzoekt.
Bladzijde 2 / 2
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.